Diplan? Iemand mee bekend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

msnowy

Diplan? Iemand mee bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 13:18

Is iemand bekend met het dieet van Diplan? Graag jullie reacties.....

Jits

Re: Diplan? Iemand mee bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:03

Ik heb het gevolgd bij de sportschool. Als je een voorgeschreven menu wilt met Hollandse pot, dan zit je goed. Ik vond het veel van hetzelfde en kreeg soms ook rare combinaties voorgeschreven. De menu's worden nl. door een computerprogramma gemaakt. Misschien is dat nu wel beter, ik heb het alweer een aantal jaar geleden gevolgd.

msnowy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 07:56

Hoe is het jou met dit Diplan vergaan? Ben je veel afgevallen?
Ik vind namelijk dat je erg veel moet eten, ik snap niet dat je daardoor zou kunnen afvallen. Ik weet ook wel dat dit in combinatie is met het sporten maar dan nog, ik moet 'smorgens beginnen met 4 boterhammen, tijdens de lunch ook 4 boterhammen. en tussendoor nog fruit en 'savonds het warm eten nog erbij.

x_spekkie_x

Re: Diplan? Iemand mee bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 08:49

Een vriendin van mij heeft een diplan praktijk. Daar hebben ze dus een kleinschalige sportschool waarbij mensen het diplan dieet kunnen volgen, inclusief begeleid sporten. Na afloop van het dieet kunnen mensen daar dus ook blijven sporten.
Ik heb zelf geen verstand van diplan, maar ik neem aan dat het een werkend dieet is, aangezien je veel moet eten en moet blijven bewegen. En ik zie mijn vriendin geen bedrijf opstarten in een niet werkend dieet ;)

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 08:58

Citaat:
Hoe is het jou met dit Diplan vergaan? Ben je veel afgevallen?
Ik vind namelijk dat je erg veel moet eten, ik snap niet dat je daardoor zou kunnen afvallen. Ik weet ook wel dat dit in combinatie is met het sporten maar dan nog, ik moet 'smorgens beginnen met 4 boterhammen, tijdens de lunch ook 4 boterhammen. en tussendoor nog fruit en 'savonds het warm eten nog erbij

Ik ben toen in 10 weken 8 kg afgevallen (en die zitten er allemaal weer aan :o ).

Op zich vind ik het wel een goed dieet. Je valt af zonder je hele stofwisseling lam te leggen. En doordat je zoveel (gezonde dingen) eet, heb je geen hongergevoel. Het plan is ook echt op jou persoonlijk afgestemd (qua caloriebehoefte). Maar als je de schijf van 5 volgt en je je menu samenstelt met behulp van http://eetmeter.voedingscentrum.nl/, dan kom je er ook en dat kost je niks. Je moet dan alleen zelf uitrekenen hoeveel calorieën je mag hebben.