Maar omdat ik bloed bleef plassen moest ik vorige week donderdag nog een keer urine laten onderzoeken, dus ik dacht, ff een uurtje ofzo en dan ben ik weer weg, nou ipv daarvan zeiden ze dat dr erg veel bloed in mijn urine zat en dat de echo ook niet goed was en dat ik geen stap meer mocht lopen en met spoed opgenomen moest worden, mocht zelfs mijn auto niet meer van de parkeerplaats halen
Bleek dat dr een gigantische bloeduitstorting te zitten in mijn linker nier, hij liet het zien op de echobeelden, en dr zat ook allemaal bloed om die nier heen, was wel apart om dat ze zien en te beseffen dayt dit in mijn lichaan aan de gang was. Had wel wat buikpijn, maar niet zo erg dat je er zoiets achter zoekt.
Heb daar dus bijna 6 dagen alleen maar op bed mogen liggen, mocht dr alleen uit om naar de wc te gaan
Nou ik kan je vertellen, ik dacht dat ik knettergek werd daar, vanochtend mocht ik weer naar huis maar moet zeker hier nog twee weken in bed gaan liggen. pffft hoe verzinnen ze het moet er echt niet aan denken, als mijn vriend morgen weg is ga ik lekker ff bij me eigen paardje kijken.
Maar omdat ik 3,5 km achter dat paard aangesprint had er bijna nog een week mee rondgelopen had had ik niet kunnen verzinnen dat het echt zo erg was.
Zijn er meer mensen die dit gehad hebben en hoelang duurde het voor je weer kon rijden?

Beterschap!
Dan ben je straks nog verder van huis. In het ziekenhuis is het nooit leuk, dat heb ik ondertussen wel ervaren.
.