Wie heeft er nog meer last van een slikfobie voor pillen? Ik heb nu een huidinfectie en moet antibiotica slikken. Dat zijn dus van die grote capsules en dat kan ik niet. Het is er niet in drankvorm, dus dan moet ik het maar openmaken. Maar dat is zoo vies. En dat is echt niet overdreven. Ik neem het met een klein beetje water, dat ik het in een slok op heb. Eerst met vla geprobeert, maar die smaak gaat er zo hard doorheen, dat je die hele vla niet eens proeft. En nu dacht ik, ach hoe vaker je het slikt, hoe minder erg het wordt, het zal wel wennen. Nou niks is minder waar, het wordt juist erger. Ik bedoel vóórdat ik antibiotica moet slikken word ik erg misselijk waardoor het nog moeilijker is om niet te kokhalzen, ik moet echt mezelf rustig houden, door m'n buik ademen anders kots ik het zo weer uit. Gelijk na het drankje kauwgom erachter aan en daarna als die smaak weg is, ben ik niet meer misselijk. Ik moet het ook nog 3x per dag een week lang. Ik ben nu op de tweede dag
Wie weet hoe ik het makkelijker voor mezelf kan maken, of wie heeft er ook ervaring mee?

En dan slikken, heb niet eens door dat er wat bij zit..
*daar zou ik best verslaafd aan kunnen raken geloof ik
'da's geen probleem
en jij maakt je druk om het minimale muffe smaakje van een capsule?