Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die hun amandelen hebben laten verwijderen.
Ik heb nu in een half jaar tijd al 7 keer ontstoken amandelen gehad.
Iedere keer een steeds zwaardere antibiotica kuur meegekregen. Dat helpt dan even maar ik kan de klok erop gelijk zetten dat ze dan het dan na een paar weken weer gaat onsteken.
Ik word er gek van, want het is gewoon heel pijnlijk en vervelend.... maar ik durf die operatie niet.
Ben al een keer aan mijn knie geopereerd, dus weet een beetje wat een operatie inhoud, maar ik vind het zo eng dat het in mijn keel is zegmaar.
Heb van de huisarts al vaker dan normaal een kuur meegekregen omdat ik het zo eng vind, maar ze heeft nu gezegd dat als ze nog een keer onstoken zijn ze eruit moeten.
Zijn er hier mensen die ook hun amadelen hebben laten verwijderen?
Hoe hebben jullie dit ervaren? Moest je in het ziekenhuis blijven na de operatie, of mocht je dezelfde dag nog naar huis.
En dan nog 1 van de (voor mij) belangrijkste dingen. Ik heb een kots-angst. Ben der als de dood voor. En nu hoor ik veel horror verhalen over mensen die na de operatie bloed overgeven, omdat er oud bloed van de operatie in de maag terecht komt. Is dit bij jullie gebeurd?
Nou een heel verhaal, maar ik hoop dat jullie wat ervaringen met me willen delen

Groetjes

. Ik heb ook overgegeven, een klein beetje. Ik mocht dezelfde/de volgende dag weer naar huis, en heb nooit complicaties of iets gehad, alleen ijs eten was behoorlijk koud en vond ik echt niet fijn