Dikke lip door bio-oil?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Dikke lip door bio-oil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 09:00

Help :oo Ik werd vanmorgen wakker met een hele dikke lip. Gisteravond had ik wel een puistje op m'n kin proberen uit te knijpen (kan daar nooit vanaf blijven, slechte eigenschap :o ) en toen heb ik er daarna wat bio-oil op gedaan tegen de irritatie. Ik heb ook van blistex lippenbalsem opgedaan voor ik ging slapen. En nu heb ik dus een hele dikke lip. Moet eigenlijk over een half uur naar school maar ik meld me 't liefst ziek :') Iemand enig idee of dit door de bio-oil kan komen? Je krijgt toch niet plots een dikke lip :')

zap

Re: Dikke lip door bio-oil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:04

Oeps :P

Doet het ook pijn?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 09:05

Nee dat niet. Het jeukt ook niet ofzo.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:07

Dit vraagt om een foto :P

Kan het niet zo zijn dat je te hard met je lip tegen je tanden hebt aangezeten (op geslapen, gister te hard lopen duwen?).

Beweging laat meestal een zwelling afnemen hahaha. Dus verzin wat creatieve bewegingen hahaha.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 09:08

Nee 't lijkt niet kapot. Daar dacht ik ook al aan inderdaad, dat ik misschien in m'n lip gebeten had of weet ik 't wat. Maar 't is niet kapot. Heb de binnenkant van m'n lip al grondig bestudeer :') Denk dat ik me voor school maar ziek meld. Kan er ook thuis wel aan werken.