Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LostInHeaven schreef:Knollboll schreef:Niet doen. Regels zijn regels.
Een kat kan makkelijk alleen. Het is een solidair dier.
het is al te laat hoor.
heb mijn katje vandaag gaan reserveren. Ik zeg gwn dat ik op de kat van iemand anders moet letten & na een tijd zeg ik gwn dat ze ze niet zijn komen halen

MarcoBorsato schreef:oh oh oh ik vind je eigenwijs en onrespectvol, ook naar je eigen kat(ten) toe
chanel1985 schreef:voor aandacht denk ik
LostInHeaven schreef:Knollboll schreef:Niet doen. Regels zijn regels.
Een kat kan makkelijk alleen. Het is een solidair dier.
het is al te laat hoor.
heb mijn katje vandaag gaan reserveren. Ik zeg gwn dat ik op de kat van iemand anders moet letten & na een tijd zeg ik gwn dat ze ze niet zijn komen halen

LostInHeaven schreef:ik heb geen ouders, anders woonde ik niet alleen hoor
Ariebombarie schreef:MarcoBorsato schreef:oh oh oh ik vind je eigenwijs en onrespectvol, ook naar je eigen kat(ten) toe
ik ook. en dat is 19.. vind het eerder gedrag van iemand van 15, neem me niet kwalijk. ga inderdaad maar terug naar je familie, want jij bent nog niet klaar om onafhankelijk, zelfstandig, volwassen en respectvol naar anderen toe te zijn
Mareska schreef:LostInHeaven schreef:ik heb geen ouders, anders woonde ik niet alleen hoor
Waarschijnlijk bedoel je dat je ouders je ontvallen zijn ipv dat je ze niet hebt?
Zo ja, dat is natuurlijk erg vervelend. Misschien heb je een tante of andere volwassene waarbij je met dit soort issues terecht kunt? Het is normaal om zoiets te bespreken met een verzorger, die je misschien dingen vanuit een ander perspectief kan laten bekijken. Want zij zullen erg verrast zijn als je straks met je koffers en 2 katten op stoep staat omdat je je niet aan andermans regels kunt houden...