Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LostInHeaven schreef:gek hé,
Mensen kunnen soms zo lief zijn & ineens slaan ze om. Lees maar eens het topic bij Young riders van me. Iets met een paard kopen ofzo. & dan snap je misschien wat ik bedoel
MarcoBorsato schreef:LostInHeaven schreef:gek hé,
Mensen kunnen soms zo lief zijn & ineens slaan ze om. Lees maar eens het topic bij Young riders van me. Iets met een paard kopen ofzo. & dan snap je misschien wat ik bedoel
Wil je het hier over dat topic hebben?
Overigens stel ik dieren niet boven mensen. Ik heb ontzettend moeten vertrouwen op mensen toen ik mijn eentje in Londen woonde, en ik heb geleerd hoe lief en behulpzaam mensen kunnen zijn. Ik ben ook lid van Amnesty International, en het gaat me ontzettend aan het hart dat bevolkingsgroepen achter de schermen systematisch worden uitgeroeid.
Ik ben gek op mijn paard en mijn katten, maar als ik moest uitwijken voor een dier of een mens ten koste van elkaar, wijk ik uit voor de mens.
een dier zul je niet horen klagen hoor. MarcoBorsato schreef:Het is op bokt heel simpel, als je een mening vraagt, of advies, kun je ook meningen en adviezen krijgen die je niet leuk vindt omdat jouw perceptie niet altijd de juiste is. Als dieren zouden kunnen praten zouden ze ook dingen kunnen zeggen die niet leuk zijn om te horen.
mensen zijn zo debiel, niet te geloven