Heel erge rugpijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Heel erge rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 09:52

Ik heb ongeveer 4 weken geleden longontsteking gehad. En ik verga nog steeds van de pijn in mijn rug. Als ik hoest, nies, diep ademhaal of gewoon naar achter ga zitten. Paardrijden is ook een hel op het moment aangezien ik dan die hele spier voel die flink aan het protesteren is. Ik kan ook niet normaal in bed liggen, plat is het beste maar als ik rechtop wil komen dan wil dat niet echt lukken.
Is het verstandig om volgende week even langs de dokter te gaan of is het nog puur van die longontsteking. En hoelang gaat dit leuke grapje duren?

Thats_Me

Re: Heel erge rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:19

Ja, het is verstandig om bij deze klachten de dokter op te zoeken. Heb je wel rustig genoeg aan gedaan? Aangezien je het ook over paardrijden enzo hebt. Een longontsteking moet je zeer serieus nemen!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:02

'tuurlijk terug naar de dokter gaan. Ik zou zelf wel willen weten waar die pijn vandaan zou komen.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:07

Rugpijn kan zo wie zo lang duren (spreek uit ervaring) maar het lijkt me wel verstandig om toch nog even langs de huisarts te gaan. Als je het vermoeden hebt dat de longontsteking niet helemaal over is (wat ik eigelijk wel denk gezien je klachten) is dat wel zo verstandig. Liever 1x te veel dan te weinig right?

En of je een longontsteking serieus moet nemen, een kennis van mij is zijn broer verloren eraan. Die werd s'morgens ziek.. en was s'avonds overleden. Bedenk je heel goed dat een longontsteking dodelijk kan zijn.. moet je zeker niet te laks over zijn.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 10:15

Ik ben net bij de dokter geweest. Moet een longfoto laten maken. En ik heb een gekneusde rib door het hoesten...

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:18

Verstandig dat je naar de dokter geweest bent..Een gekneusde rib is ook erg pijnlijk. Heel veel beterschap.. :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 10:26

Dank je... maar ik kruip gewoon op het paard ;)