het gaat weer kriebelen,maar kan het wel......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

realmagic

het gaat weer kriebelen,maar kan het wel......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 23:03

ja ja,ik heb toch wel een dilemma, na mijn ongeluk op 29 augustus,heb ik niet meer gereden. Dat was ook een beetje lastig,met een schouderkop die in 4 stukken lag, de boel is operatief weer in elkaar gezet,met een plaat en een hele berg schroeven. het heeft weken geduurd voordat ik weer simpele dingen zelf kon.
Maar.......... Nu gaat het wel weer heel erg kriebelen. Ik wil zo graag weer rijden.
Mijn arm zelf optillen gaat heel beperkt.dingen oppakken van de grond gaat redelijk. Nou kan ik meestal met zeer weinig druk op de teugels rijden, dus dat zal het probleem niet zijn,maar owee mocht ik vallen,pffff dan ben ik hoogstwaarschijnlijk terug bij af....
Maar om nog 6 maanden of langer op de grond te blijven,pffff moet er niet aan denken.
Ik ga momenteel vrij pijnloos door het leven,mits ik met mijn beperking rekening houdt.
Wat denken jullie????????

Sorry voor het lange verhaal

Ier

Re: het gaat weer kriebelen,maar kan het wel......

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:06

Houdt rekening met je lichaam en stop wanneer je lichaam aangeeft dat het genoeg is.. Zou mijn motto zijn.. Daarnaast even overleggen met je arts e.d. om te zien of het wel écht verstandig is, lijkt me niet dat je weer terug bij af wilt zijn..

Klinkt wel vervelend joh, sterkte er nog mee. :(:)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:11

Enkel een beetje rustig rondstappen op een betrouwbaar paard zal denk ik geen kwaad kunnen.
Kindje dat ik ken had vorig jaar haar arm gebroken, en met arm in de pleister een nieuwe pony een week op proef gehad (en gereden)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:13

Ik zou het niet doen. Paard moet een keer hoesten of kijkt ineens op ofzo en je krijgt een ruk aan je schouder. Lijkt me een behoorlijk risico, naast het vallen sowieso al.

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:14

Ligt denk ik aan je paard. Als de kans echt minimaal is dat je valt (0 zal t nooit zijn) kan je het proberen, desnoods met iemand ernaast of aan de longe.
Als je paard wel eens neigingen heeft om zich niet perfect te gedragen, als in wegspringen of schrikken, zou ik misschien toch even een ander paard zoeken die je kan vertrouwen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:05

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 08:54

sorry heb gepost met mijn tel. Er is duidelijk iets fout gegaan
bedankt voor de tips

mag er op deze een slotje??????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 18:15