Ik kan een tijdlang (zomer) geen last hebben. Nu met de herfst en het koudere weer heb ik weer meer last. Kan er wel gewoon mee lopen maar het voelt alsof is wat dikker is (is uiterlijk niet zo), alsof ik net 2 dagen spierpijn erin gehad heb. Heb ik lang met mijn knie gebogen gezeten dan is het heftiger.
Helaas heb ik een HA die mij niet echt serieus neemt. Ik moet (net als met mijn huidprobleem, daarom naar dermatoloog gestapt) er maar mee leren leven. "Ja je wordt wat ouder he..." Ahum, ben 37 ja... Moet nog jaren mee kunnen graag. Fysio heb ik trouwens ook al gehad en die kan ook verder niks doen want de knie beweegt gewoon optimaal en die zegt: in elk geval blijven bewegen ermee... Het is alleen (Zeker bij kouder natter weer) een gevoeliger onderdeel. Omdat ik al foto's heb laten maken ben ik nu op zoek naar ervaringen van mensen die ook zoiets hadden. En vooral wat ik kan doen om de knie toch minder gevoelig te laten worden. Heb al eens de potjes glucosamine bekeken, maar heb het idee dat dat toch een wassen neus is en vooral voor euh... nog veel oudere mensen zoals mijn moeder...
Tenzij iemand hier ervaring mee heeft?Ik hoop dat dit geen topic wordt van: ga naar de dokter/ fysio... etc Daar ben ik al geweest! Wordt niet serieus genomen/ kan niks doen. Zou niet weten waar ik dan terecht moet.

Stukje is er nu uit.