niet ongesteld door stress ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sidneylover

niet ongesteld door stress ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 18:53

Normaal zou ik over dit onderwerp geen topic plaatsen, maar wilde toch wat tips krijgen.
Ik heb een wel een stressvolle 3 weken achter de rug, vanalles mee gemaakt.
Normaal ben altijd heel regelmatig ongesteld, weet altijd precies welke dag het begint en wanneer het eindigd.
Heb ook nooit geen last van een doorbraakbloeding of dergelijks.
Nu heb ik alleen al 2 keer last van licht bloedverlies gehad als ik naar het toilet moest, terwijl ik helemaal niet ongesteld moest worden.
En deze week zou ik ongesteld moeten worden, maar heb ik alleen maar last van bruine afscheiding.
Ik ben echt enorm vermoeid en word heel snel misselijk tijdens het eten en heb erg veel last van buikpijn, komt ook omdat ik al een spastiche darm heb.
Heeft dit alles met stress te maken of zou het nodig zijn om een afspraak bij de huisarts te maken ?

xTamara

Re: niet ongesteld door stress ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:59

Pff vervelend. Als eerste, respect dat je het zo op bokt plaatst ;)

Daarnaast heb ik wel gehoord dat je van de stress inderdaad niet ongesteld kan worden, of juist wel geloof ik. Maar ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen.
Misschien is het wel slim om een afspraak bij de dokter te maken.. Die heeft er wat meer verstand van.

YentlKG

Re: niet ongesteld door stress ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:04

Je kan idd door stress niet ongesteld worden. Heb ik ook welleens last van gehad maar misschien is het inderdaad slim om een afspraak te maken.
Zo'n rare vraag is t niet hoor, elke vrouw word (als het goed is) ongesteld ;)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:19

YentlKG schreef:
Je kan idd door stress niet ongesteld worden. Heb ik ook welleens last van gehad maar misschien is het inderdaad slim om een afspraak te maken.
Zo'n rare vraag is t niet hoor, elke vrouw word (als het goed is) ongesteld ;)

Ik ben al maanden niet meer ongesteld geworden, puur door stress (en de nasleep van een depressie)
Ook herken ik de bruine afscheiding. Maar om gerust gesteld te worden (want dat zal het waarschijnlijk zijn) is een afspraak bij de ha soms toch erg nuttig :)