Ik ben al een hele tijd aan de pil en dat gaat altijd helemaal goed. Soms slik ik wel eens een maandje door en ook dat gaat probleemloos. De vorige strip heb ik netjes afgemaakt en 25 oktober ben ik weer aan een nieuwe strip begonnen en heb ik zoals gewoonlijk elke dag netjes mijn pil geslikt.. Maar nu kom ik er net achter dat ik dus bloed
Terwijl het dus nog lang geen tijd is voor mijn stopweek! Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt..Hoe kan dit? Nou zal het allemaal normaal wel niet zo'n ramp zijn, maar laat ik dit weekend nou net twee jaar met mijn vriend samen zijn. Om dit te vieren hebben we voor morgen samen lekker een luxe hotel geboekt inclusief welness.. Op de kamer hebben wij verder ook een groot bubbelbad.. Kortom, het is de bedoeling dat het een romantisch weekend wordt
Maar dit schopt mijn plannen een beetje in de war.. Zie mezelf nog niet bloedend in de sauna zitten natuurlijk
Dus, weet iemand hoe dit ineens kan? En nog belangrijker, hoe ik het misschien weer zo snel mogelijk kan stoppen
?
En ik had nog wel zo'n mooi nieuw sexy setje gekocht

Gelukkig heb ik niet zo'n zeur, maar romantisch is anders 
In drie jaar tijd nooit gehad, en nu precies dit weekend! Zitten we lekker in zo'n luxe hotel met bubbelbad naast hed bed en beneden een heerlijk welness gedeelte, loop ik een partij te bloeden