Tussenbloeding, help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yelly

Tussenbloeding, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 15:13

Beetje genant dit, maargoed.. Hoop dat iemand een oplossing heeft of weet waardoor dit komt..

Ik ben al een hele tijd aan de pil en dat gaat altijd helemaal goed. Soms slik ik wel eens een maandje door en ook dat gaat probleemloos. De vorige strip heb ik netjes afgemaakt en 25 oktober ben ik weer aan een nieuwe strip begonnen en heb ik zoals gewoonlijk elke dag netjes mijn pil geslikt.. Maar nu kom ik er net achter dat ik dus bloed :+ Terwijl het dus nog lang geen tijd is voor mijn stopweek! Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt..

Hoe kan dit? Nou zal het allemaal normaal wel niet zo'n ramp zijn, maar laat ik dit weekend nou net twee jaar met mijn vriend samen zijn. Om dit te vieren hebben we voor morgen samen lekker een luxe hotel geboekt inclusief welness.. Op de kamer hebben wij verder ook een groot bubbelbad.. Kortom, het is de bedoeling dat het een romantisch weekend wordt <3 Maar dit schopt mijn plannen een beetje in de war.. Zie mezelf nog niet bloedend in de sauna zitten natuurlijk :+

Dus, weet iemand hoe dit ineens kan? En nog belangrijker, hoe ik het misschien weer zo snel mogelijk kan stoppen :D?

TurboTinker

Re: Tussenbloeding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:14

Gewoon doorslikken met je pil, Dat is wat mijn arts adviseerde.
De bloeding kun je niet stopzetten geloof ik.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:15

Dit kan gewoon een doorbraakbloeding zijn.
Dit gebeurt vaak als je de strip doorslikt, zeker als je de strippen lang doorslikt. (Ik hoor het vaak als mensen 3 maanden doorslikken ze zo'n doorbraakbloeding hebben).

Meestal is zo'n bloeding lang niet zo erg als een echte onttrekkingsbloeding in je stopweek en weer over met een paar dagen.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 15:23

Maar ik ga morgen al weg naar mijn luxe hotel ;( En ik had nog wel zo'n mooi nieuw sexy setje gekocht }:)

Ik ben nu trouwens pas anderhalve week weer aan het slikken.. Daarvoor had ik gewoon netjes een week stopweek gehouden..

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:24

Dit is inderdaad een doorbraakbloeding. Had het regelmatig toen ik de pil maanden achter elkaar doorslikte. Daar ben ik nu volledig mee gestopt! Elke maand gewoon netjes de stopweek en geen bloedingen meer. In het begin nadat ik het maanden had gedaan had ik het ook tussendoor weleens zoals jij nu hebt.
Deze bloedingen zijn met een paar dagen over, daarnaast is het bloed anders (feller rood) dan wanneer je echt ongesteld bent.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:26

Ik had dat 2 weken terug, en ik heb beppies gehaald! Ons eerste nachtje samen is niet verpest :D :D :D

Odysseus

Re: Tussenbloeding, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:26

beppies?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:27

met een beetje mazzel is het morgen weer over..tenminste..als het echt heel weinig bloed is meestal wel..maar ieder lichaam is anders..wil je wel veel plezier wensen dit weekend en gefelciteerd!

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 15:32

Bedankt alvast allemaal voor het reageren :)

Die beppies ken ik wel, die heeft een vriendin van me altijd in huis :D Haar vriend gruwelt namelijk al van het kleinste spettertje bloed :P Gelukkig heb ik niet zo'n zeur, maar romantisch is anders ;)

Ik dacht altijd dat een doorbraakbloeding alleen maar kon voorkomen als je al langer dan 3 weken aan het slikken was? Dus als je de pil echt doorslikt? Ik heb namelijk anderhalve week geleden dus nog mijn stopweek gehad :?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:38

beppies? wat zijn dat dan?

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 15:40

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:40

Snackie schreef:
beppies? wat zijn dat dan?

Even de zoekfunctie gebruiken :)

Ts, wat vervelend dat het net nu is! Zal wel een gewone doorbraakbloeding zijn, maar vervelend is het wel.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 15:45

Ja, ik vind het ook rot :( In drie jaar tijd nooit gehad, en nu precies dit weekend! Zitten we lekker in zo'n luxe hotel met bubbelbad naast hed bed en beneden een heerlijk welness gedeelte, loop ik een partij te bloeden :P :+

Misschien haal ik deze anders gewoon morgenmiddag nog even snel:

http://www.christineleduc.nl/product/de ... beppy.html

Als het niks is heb ik het in ieder geval eens geprobeerd :P

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:09

Niemand die verder nog tips heeft om het te stoppen of minderen :)? Of is het gewoon een kwestie van afwachten?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:14

Helaas is het echt een kwestie van afwachten..
edit: die beppies lijken wel handig eigenlijk!
Ohja en veel plezier met jullie weekendje! :D