morning afterpil

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seleentj

morning afterpil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 23:25

Hallo bokkers !
Ik ben al op het anti conceptie topic geweest maar kreeg daar niet echt andwoord dus probeer ik het zo

Ik heb seks gehad met een jongen , hij is niet klaargekomen in me zodra ik realiseerde dat hij geen condoom om had gedaan gelijk gestopt , heel stom ik weet het .
Ik heb die week 2x me pil vergeten in te nemen ., dit overkomt me nooit maar dan zal je altijdjd net zien ( ik krijg ook een ander anticonceptie middel nu ) . Ik heb na. 30 uur een map ingnomen., maar nu blijft dus me ongesteldheid uit , normaal ben ik ongesteld na 3/4 dsgen en ik zit nu al op dag 4 en nog nergens last van . Ik ben ook eerder gestopt nu met me pillenstrip ivm dus overstappen naar een ander anticonceptie middel
Hebben andere bokkers ook gehad na het slikken van de map dat het wat langer duurde zegmaar?

Bedankt alvast!

amyz

Re: morning afterpil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:27

Als je t zeker wil weten gewoon ff een testje halen, zijn helemaal niet duur :) Geen ervaring met de map, slik heel trouw de pil :) Maar dak nog met mn ex had wel 2 keer test gedaan, gewoon uit angst :=

Stond er niks in de bijsluiter?

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:28

He vervelende situatie :(:) . Toen ik je verhaal las moest ik direct denken aan 'even voor de zekerheid een testje doen'. Al is de kans misschien klein dat je zwanger bent, het neemt ook de stress van je schouders. En stress kan een van de redenen zijn waarom je ongesteldheid langer duurt dan normaal.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:28

De hormoonhuishouding kan na de MAP nog wel eens van slag zijn.
Enige oplossing om dit zeker te weten is een test doen.

Kan ook door de stress komen trouwens, dat het uitblijft.

Veel succes, denk dat je hier wel van hebt geleerd.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:30

Het kan ook dat doordat je eerder gestopt bent dan normaal dat je ongesteldheid uitblijft. Maar in principe moet de map goed werken, maar een testje voor je eigen zekerheid kan nooit kwaad.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:30

Doordat jij je er (onbewust) druk om maakt, kan je lichaam de menstruatie zelf uitstellen.

Je hebt op tijd de MAP genomen, maar bij twijfel idd even een testje doen

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 08:52

Bedankt voor de reactie's ik wacht vandaag nog af en ga dan een test halen denk ik :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 11:12

Komt waarschijnlijk door de MAP staat ook in de bijsluiter.
Testen kan vanaf 2 weken na het onveilige moment!

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 18:51

Vandaag toch even de ha gebelt, zij zei dat dat de kans nihil is dat ik zwanger ben , waarschijnlijk is me lichaam gewoon van slag door die MAP hormonen bom noemt ze het ook wel , begin nu ook lichte buikkramp te krijgen dus wie weet heb ik morgen de 3de wereld oorlog in huis haha, ik ben nu ook gelijk minder gestresst nadat ik haar heb gesproken :)

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:13

Toch ,toch, toch....is de kans er wel....er is namelijk een week of twee geleden een mooi jongetje in mijn omgeving geboren wat de MAP heeft overleefd... ;)

Ik hoop dat je je menstruatie vandaag of morgen krijgt maar anders voor de zekerheid toch maar een test halen!

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 08:56

Herkenbare situatie nog niet zo lang geleden ook last van gehad. Waarschijnlijk is er niets aan de hand hij is niet in je gekomen ( al kan het dan natuurlijk altijd ), dus de kans is al nihil. Daarnaast heb je een map genomen en zo'n 'hap' hormonen blijft in je lichaam ook niet ongezien. Daarnaast door de stress die je erom maakt, wordt je dus gerust niet ongesteld of veel later.

Had ik ook, maar beter al haal je gewoon even een testje. Dat is voor je eigen gemoedsrust ook beter!

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 08:57

Joannearnhem: Ja bizar is dat, je hoort het inderddaad wel is. Ik ken ook iemant die was geen pil vergeten in de strip en toch zwanger...het is en blijft altijd een risico, al komt het erg weinig voor.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 09:24

Ja ik liep me eigen ook gek te maken door heel veel te googlen haha , maar gelukkig ben ik vanochtend ongesteld geworden :) . Ik heb ook zo'n verhaal in de familie van de gewone pil , nicht kwam er pas na 7 mnd achter , had geen buik die kwam toen pas en werd gewoon ongesteld heel bizar

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 09:29

Jaa je hoort het vaker, echt onwijs bizar is dat! Maar daar moet je niet teveel over nadenken, want dan kun je jezelf helemaal gek maken.

En inderddaad dat googlen ik ken het, op die manier kun je jezelf ook helemaal gek maken! Maar erg fijn dat je ongesteld bent geworden!

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 09:38

Ja google is niet goed voor een vrouw haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:38

Een vriendin van mij had precies hetzelfde, en werd na 5 dagen ongesteld. Alleen heel anders dan normaal, heel donker loed en heel weinig. Schrok ze dus ook wel van.. Daarom gelijk even een testje gehaald, maar die deed het niet haha... Kwam gewoon niks. Nouja, niet genoeg geld bij ons voor nog een testje dus toen maar naar de HA. Gelukkig was ze niet zwanger, maar het 'rare' ongesteldsheids gebeuren kwam door de MAP. Dat zie je wel vaker. :)