Een beetje rare titel, maar ik meende dat het zo hete.
Drie jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn voet omdat de peesplaat te strak zat en dit veroorzaakte steeds een ontsteking in mijn voet.
Het zou een fluitje van een cent zijn, maar hadden gezegd dat het daarna best even kon duren voor ik weer op de been was.
Dit heb ik geweten,de eerste paar weken mocht ik helemaal niks ook niet steunen, daarna enkel een beetje steunen.
Toen moest ik weer een beetje beginnen te lopen, maar dit ging heel moeizaam en pijnlijk.
Sinds het beginnen met lopen heb ik pijn aan die voet, die van mijn kleine teen over de buitenkant van mijn voet loopt en soms tot aan mijn kuit.
Het is een soort kramp/ stijve pijn, moeilijk te omschrijven.
Na een jaar moest de voet opnieuw in het gips vanwege overbelasting door deze klachten.
Het gips ging weer weg maar deze klacht bleef.
Ik heb enkele pijnbehandelingen gehad met cortizone (of hoe dat heet) met electrische stootjes.
Maar dat helpt allemaal niet.
Nu willen ze mijn zenuw inspuiten met volgens mij ook een cortizone, om de pijn weg te nemen.
Ik vind dit nogal eng en nou wilde ik vragen of hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben of die mijn pijnklachten herkennen.
Ik meen nog steeds dat mijn klachten een spier is, maar zij zeggen een zenuw.
Ik ben geen dokter dus geen idee.