Zoals de titel al zegt heb ik enorm last van een rode jeukende oksel.. ook zitten er aan dezelfde kant allemaal rode bultjes, deze zitten van mijn bovenarm tot mijn zij! Heeft iemand dit wel eens gehad of weet iemand wat het is?
vevina
Geplaatst: 02-11-10 21:38
Misschien dat je oksel geiriteerd is geraakt door het scheren?
Ben je toevallig een andere deoderant gaan gebruiken? Zelf ben ik allergisch voor verschillende soorten deo's en krijgen dan ook zulke uitslag. even een paar dagen geen deo gebruiken kijken of het minder wordt.
Groetjes genja
Orchid
Geplaatst: 02-11-10 21:45
Irriterende kleding (denk aan synthetische stoffen, zweet niet goed kwijtraken enzo), of een andere deo als anders of idd het ontharen?
Miryamk
Geplaatst: 02-11-10 21:46
Ik heb het ooit eens gehad van odorex. Het was die zomer nogal warm en ik deed 2 keer per dag deo onder. De uitslag zat op een gegeven moment over mijn hele lichaam..Toen het eenmaal weg was bleef het trouwens weg maar ik ben toen wel naar de HA geweest.
Ik heb het wel gehad ja, en komt bij mij vaak terug. Ik had meer blaasjes die open knapten weet niet of jij dat hebt? Ik ben naar de dokter geweest en ik kreeg koelzalf+allergie tabletjes. Idd uitkijken met deo en dergelijke producten, geen deo gebruiken of neutrale deo
Ik zou even naar de dokter gaan want het kan uitbreiden en dan ben je verder van huis. Ik heb het ook gehad en het werd ook steeds groter, heb toen geloof ik een zalf gekregen.