Niet ongeseld in stopweek?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Niet ongeseld in stopweek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 16:35

Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb gewoon elke dag netjes mijn pil geslikt, Stop dan op maandag en word woensdaf og donderdag dan ongesteld.
Kreeg wel wat buikpijn maar verder niks.
Zaterdag kwam dr iets aan bruin spul, maar ook bijna niks en zondag hetzelfde verhaal.
Maar ongesteld kan je dat niet noemen. Ik heb hem elke dag geslikt dus zwanger lijkt me onwaarschijnlijk en kan hierover niks vinden in de bijsluiter, weet iemand hoe dit kan?

muts_marijke

Re: Niet ongeseld in stopweek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:37

Jij hebt toch ook het topic dat je zo hard van je paard bent gekletterd?? Misschien stress, spanning en de klap ? Als ik lees hoe hard dat is gegaan kan ik het me wel voor stellen.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:38

Of toch zwanger of gewoon wat mestruatie probleempjes.
Heb ik ook wel eens dan wordt ik op de laatste dag van mijn stopweek ongesteld terwijl ik normaal altijd netjes regelmatig of zelfs helemaal niet dat is denk ik 1 keer per jaar dan heb ik ook wat meer last van mijn buik.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 16:44

muts_marijke schreef:
Jij hebt toch ook het topic dat je zo hard van je paard bent gekletterd?? Misschien stress, spanning en de klap ? Als ik lees hoe hard dat is gegaan kan ik het me wel voor stellen.

Daar had ik idd nog helemaal niet bij stilgestaan :o
Moet morgen toch echo laten maken van mijn buik, kan ik gelijk ff vragen of dit dr iets mee te maken heeft.

Voor de nieuwschierigen [VVDD] Rot geschrokken, paard los op de weg!!

(mocht ik zwanger zijn is het welkom alleen wilden we nog een half jaartje wachten met proberen ;) )

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:17

Geeft niet, soms denk je er helemaal niet aan maar een ander wel. Succes morgen en mocht er een kleine beeb in zitten GEFELICITEERD!!!

PS hoe dan - wat het dan ook is,denk ik dat je rustig aan moet doen. (ik ben na mijn val in April te vroeg weer ''normaal'' gaan doen en heb er nog last van!!!!!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:03

tja ik zou toch maar even een zwangerschapstest halen als ik jou was. de pil is nooit helemaal voor 100% zeker. Je kan dat enkele geval zijn.
Ben je misschien nog ziek geweest of heb je medicijnen geslikt die misschien de werking van de pil zouden kunnen verminderen?

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:11

door stress kan je ook minder ongesteld worden.
Ik had allang in angst geschoten en een test gehaald.
Maar zoals ik het hoor vind je het niet erg om zwanger te raken

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 12:04

Kan voor de zekerheid zo ff een test halen, dan wete nwe in elk geval zeker. Ben verder niet ziek geweest ofzo en behalve een loslopend paard op de weg geen stress gehad.

xxDanielleee nee hoor zou het niet erg vinden en er blij mee zijn, maar ons nieuwbouwhuis word aan het eind van deze maand opgeleverd, dus als dat klaar en ingericht is wouden we gaan proberen zwanger te worden

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:10

Als je zwanger bent met de pil krijg je ook vaak dit soort symptomen. Een soort bloeding die absoluut niet doorkomt zeg maar.

Ik heb het ook gehad en zat toen meet 100% in de stress (zwangerschap nu absoluut niet welkom zeg maar). Test gedaan en die was negatief, dokter om advies gevraagd maar bij mij kwam het dus door mijn Pfeiffer. Pfeiffer kan namelijk ook een ontregelde menstruatie geven. Keren daarna in m'n stopweek ben ik het weer normaal geworden (toen was de Pfeiffer over, heb maar 6 weken Pfeiffer gehad).

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:11

Even nog een vraagje, want normaal is de pil een van de betrouwbaarste middelen.

Ben je ziek geweest de afgelopen maand in de zin van overgeven of diarree? Heb je bepaalde medicijnen (en dan met name antibiotica) moeten slikken?
Deze dingen zorgen er namelijk soms voor dat de hormonen niet optimaal worden opgenomen en dat je op die manier niet meer 99,98% veiligheidsgarantie hebt.