wie ook veel hoofdpijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

wie ook veel hoofdpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 14:33

Zomaar even benieuwd naar wie dat ook zo veel heeft? Ik heb eigenlijk al jaren zo'n beetje een keer of 4 per week of zo wel hoofdpijn. Nu laatste twee weken gaat t helemaal niet meer weg, knap waardeloos kan ik wel zeggen :+
Normaal gesproken heb ik het snel als ik vermoeid ben en dan zit het standaard achter mijn rechter oog ( in die holte tussen je neus en je oog zeg maar :') ) maar laatste tijd ook meer in mijn voorhoofd. Echt geen flauw idee waar het door komt. Pijnstillers slik ik zelden omdat ik weet dat je daar júist hoofdpijn van kunt krijgen.

Dus; wie heeft hier ook zo veel last van en wat hebben jullie er tegen gedaan? ( heb t dan niet over migraine btw, dat heb ik zelf ook niet )

Tibamar

Re: wie ook veel hoofdpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:22

Geen last van je nek toevallig? Kan ook vanuit nek komen...hoofdpijn. Heb ik vorig jaar mogen ervaren.
Nu alsnog eigenlijk wel vaak hoofdpijn als je vier maal per week vaak noemt. Wat ik altijd doe...lawaai uit, geen irritant licht in de ruimte waar je bent, veel drinken, sjaal om...en als het echt erg wordt toch maar keer paracetamol...maar die slik ik niet veel omdat het niet goed is indd.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:28

Misschien spanningshoofdpijn? Dit heb ik een aantal jaren geleden gehad, en ben toen door de huisarts doorverwezen naar de fysiotherapeut die mijn spieren in nek en schouders los gemaakt heeft en daarna was ik ook van de hoofdpijn af. Ik had toen ook vaak hoofdpijn, ook ter hoogte van mijn voorhoofd.

SuperSmurf

Re: wie ook veel hoofdpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 22:38

nah dat zou kunnen.. De laatste twee weken heb ik wel steeds een zere nek. Ik zit 9 uur per dag aan een bureautje achter mijn pc.. Maar geloof dat ik dit jaar niet meer naar de fysio kan :+ Ben er al tijdje geweest voor muisarm.