Nog meer mensen zonder trommelvlies?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje06

Nog meer mensen zonder trommelvlies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 13:54

Zoals de titel al zegt,

Zijn er nog meer mensen die beide trommelvliezen missen of 1 trommelvlies?

Ik heb vanaf jongs af aan vaak oorontstekingen gehad, altijd wanneer ik enig contact had met water was het raak.
Nu kan het zijn dat als je een gat in je trommelvlies hebt, dit zelf weer aan groeit.
Bij mij is dit dus niet het geval.

Nou is het zo dat ik aan het eind van de gehoorgang ( Rechteroor ) meerdere chronische ontstekingen heb zitten, hierdoor is de operatie 3 keer mis gegaan.

December vorig jaar ben ik voor het laatst geholpen, de eerste keer aan mijn linkeroor en dit is goed gegaan ( tot nu toe ).
Maandag word ik geholpen voor de 4e keer aan mijn rechteroor en ik hoop zo dat het nu een keer goed gaat.

Meer bokkers met stomme trommelvliezen :') ??

kepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 07:51

Mijn vriend heeft een gat in zijn trommelvlies en is meerdere keren aan geopeerd maar dit mislukt! Hij is er ook doof bij geworden :(:)
Als hij gaat zwemmen moet hij een watje met vaseline in zijn oor stoppen vanwege geen water in zijn oor anders stroomt het van binnen vol!
Hij kan hier gelukkig wel mee leven :) alleen afentoe een beetje vervelend want hij hoort mij afentoe niet :+

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 07:52

Ik heb wel een trommelvlies, maar wel vaak ontstekingen. Daarom krijg ik nu een nieuw trommelvlies *D