permenante make up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

permenante make up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 08:19

Wie op bokt heeft permanente make up? Ik ben erg benieuwd :) zit te denken over de eye liner maar weet nog niet zeker :)

Susyb

Re: permenante make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 08:23

is dat dus voor altijd? waarom eyeliner? ik vind dit toch altijd intressant.. wat als je nou eens andere eyeliner op wil..
werkbrauwen snap ik nog als je alles weggeepileerd hebt of als je bijna niks hebt..
en welke vormen van permanenten make-up zijn er eigenlijk?

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 08:37

Vind het wel een interessant onderwerp.
Zou het zelf nooit willen maar permanente eyeliner zou wel fijn zijn, ik ben een spook anders.. Donkerblond haar, lichte wenkbrauwen.. Ben licht van huidskleur. Zonder mascara/eyeliner ben ik een wandelend spook.. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 09:23

Mijn wenkbrauwen heb ik laten doen. Ideaal. Had ik veel eerder moeten doen. :j

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 09:25

ik heb al jaren boven en onder mijn ogen een lijntje, super gewoon
niet pijnvrij, niet goedkoop maar wel ideaal

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 09:31

Ik heb eraan gedacht maar het lijkt me heel eng zo bij je ogen en het is ongelovelijk duur.
Dus ik lees even mee om wat ervaringen te horen ik ben doods bang dat ze uitschieten in je oog.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:31

meisje die ik ken heeft ook permenante make up met eye liner en onder der oog een lijntje en ik vind het vreselijk!!!!! Het lijntje zit net te hoog, de make up past niet bij de vorm van der ogen in der gezicht en als ze een keertje geen masacara op heeft klopt het helemaal niet meer!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:32

Ik zou het niet doen, die 5 minuten die het schelen 's ochtends voor de spiegel... :Y)

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:32

upendo schreef:
Ik zou het niet doen, die 5 minuten die het schelen 's ochtends voor de spiegel... :Y)

Dat is ook niet zo erg maar als je het savonds vergeet af te halen dan heb je de volgende ochtend een zwart hoofd verder als je gaat zwemmen, sauna, regen, strand enz zijn sommigen mensen net een spook. (ik dus ook)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:39

Als ik het 's avonds vergeet zit het er 's ochtends nog braaf op hoor.
Alleen mijn haar ziet er dan uit als een pluiskuif. :j

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:42

Ik heb veel mensen met permanente make-up gezien en iedere keer vind ik het er erg nep uitzien. Bij wenkbrauwen is het vaak gewoon 1 lijntje, en bij eye liner ziet het er erg raar uit als je verder geen make up draagt.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:02

Iemand die ik ken heeft ook iets gezet met permanente make-up met de opmerking dat het maar 4 jaar zou blijven zitten, het zit er nu al 10 jaar ;)
Bedenk dus goed of dat is wat je wilt !
Als je gaat zwemmen o.i.d dan even geen lijntje zetten ,of altijd een klein make-up zakje mee... krijg je ook nooit spijt

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:07

Collega heeft ook de eyeliner permanent laten aanbrengen. Ze had er zelf al vrij snel spijt van, en eerlijk is eerlijk, ik vind het er verschrikkelijk lelijk uitzien. Dan maar panda-oogjes na het douchen en 's ochtends even een paar seconden moeite doen om het er zelf op te krijgen.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:10

ik vind het verschrikkelijk.. wat als je ergens in de 80 bent en 2 zwarte lijntjes onder je ogen hebt? :')
En wenkbrauwen vind ik ook raar, die kan je altijd nog soort van inkleuren met potloodje.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:11

Ik zou misschien wel mijn wenkbrauwen willen laten doen, maaaaar dan moet het wel netjes in dezelfde kleur als mijn haartjes zijn en netje gedaan worden met de streepjes techniek, zodat echte haartjes nagebootst worden. Ik vind het verdraait eng, straks doet ze het helemaal niet mooi, loop ik mooi een min. 5 jaar voor paal.

Edit: ik kleur iedere ochtend mijn wenkbrauwen een beetje in, doe ik al jaren, maar zou graag ze altijd met of zonder make-up goed hebben zitten.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 14:13

Ik heb het bij een meisje in de USA gezien en dat zag er super uit, net of ze net bij de visagist was geweest, ze had zwarte eyeliner alleen boven en daar ook nog een kleurtje boven. Echt heel mooi. Ik vroeg me af of ze dat in Nederland ook zo mooi kunnen. Bokkers die dit hebben laten doen , heb je foto ervan en hoe duur is het nu precies ?

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:26

Mijn vader (transseksueel) had zijn wenkbrauwen laten doen, vond ik super mooi. Maar had ook eyeliner laten opzetten, en dat vond ik in het begin mooi. Maar na een tijd word heel minder zichtbaar gaat het verkleuren, dus ik zou het zelf nooit doen. Het zou ook zomaar kunnen dat het niet goed gedaan was hoor :+

Maar bij andere mensen vind ik het persoonlijk ook bij eyeliner niet heel mooi. Bij wenkbrauwen ligt het er heel erg aan, het lijkt al snel heel erg fake.

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:31

Ik wil het ook graag, ben ook benieuwd naar foto´s en ervaringen.

Andapanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:39

Hier ook geinteresseerd, zou heel graag mijn wenkbrauwen willen laten doen (hairstroke techniek), maar waar ga je heen en wie heeft waar goede ervaringen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:40

Ik heb al meer lelijke gezien dan mooie, erg moeilijk om te kiezen.
Want één mooi resultaat betekent ook niet dat het mooi gaat worden bij jou.
Succes

Heb je plaatje van dat amerikaans meisje?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:41

het is erg mooi als je het bij de juiste laat doen!

Ik heb zelf alleen mn wenkbrauwen.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:43

Ik wil dit graag even volgen, ben erg benieuwd naar mensen die hun wenkbrauwen hebben laten doen.
Dit wil ik namelijk al heel lang erg graag maar vind het super eng omdat er mensen in mijn omgeving zijn waarbij permanente mackup niet goed gelukt is...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:46

ik ben links, rechtermeisje heeft ze getekend.
Afbeelding

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:46

Ik heb ook een heel dun lijntje boven mijn ogen. En ik ben er zo blij mee!
Altijd als ik de deur uitga heb ik make up op, als er iemand thuis bij mij lamgs wilt komen moet ik ook make up op enz.
Voor mij is de stap nu makkelijker om zonder make up, of in elk geval minder, de deur uit te gaan.

Overdag teken ik het trouewns gewoon bij, want mijn lijntje is echt heel dun, als ik verder geen make up op heb ziet het er ook echt niet nep uit.
Als ik 's ochtends nu ook wakker word, voel ik me gewoon minder "kaal" dus ook fijner!

Maar daar in tegen, ik heb ook mensen gezien bij wie het afschuwelijk stond, die hadden inderdaad steeds panda beer oogjes, dus het is wel heel afhankelijk hoe je het laat doen hoor! Dus laat je ook goed informeren, en begin met weinig, er kan altijd bij getekend worden!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:48

Ik ben wel benieuwd naar meer foto's. Ik vind de wenkbrauwen erg mooi op de foto hierboven. :)