Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En je hebt ook van dat speciale aanstipspul volgens mij maar daar begin ik niet aan
Wel gebruik ik zelf Dentinox om het even te verdoven af en toe om 'gewoon' te kunnen eten enzo
. Was echt heel vies bruin spul.. hele tanden werden er vies van ook. Ik heb ook enorme last van aften, zeker in de winter (en in combinatie met mn beugel) maar goed.. ik zou gewoon eens bij de drogist kijken wat ze allemaal hebben
. Als je junior neemt heb je ook niet zo'n gore smaak.
) je aanbevolen vitamine C per dag en daarbij ook nog 2 stuks fruit per dag. De ene heeft gewoon meer eh.. 'aanleg' er voor dan de ander.. Ik ben er heel erg gevoelig voor, maar toch merk ik wel dat als ik ongezonder eet ik er meer last van heb.. Sodeletuut schreef:Ik heb van dat aanstipspul gebruikt, en ze gaan daardoor wel sneller weg. En veel fruit eten.
Rebeccaa schreef:Ik had zo'n potje met zo'n kwastje en dat moest je er op aan stippen.. Mocht je een half uur wel niks meer eten of drinken haha. Was echt heel vies bruin spul.. hele tanden werden er vies van ook. Ik heb ook enorme last van aften, zeker in de winter (en in combinatie met mn beugel) maar goed.. ik zou gewoon eens bij de drogist kijken wat ze allemaal hebben
Rebeccaa schreef:Ik had zo'n potje met zo'n kwastje en dat moest je er op aan stippen.. Mocht je een half uur wel niks meer eten of drinken haha. Was echt heel vies bruin spul.. hele tanden werden er vies van ook. Ik heb ook enorme last van aften, zeker in de winter (en in combinatie met mn beugel) maar goed.. ik zou gewoon eens bij de drogist kijken wat ze allemaal hebben
Born2BCrazy schreef:Rebeccaa schreef:Ik had zo'n potje met zo'n kwastje en dat moest je er op aan stippen.. Mocht je een half uur wel niks meer eten of drinken haha. Was echt heel vies bruin spul.. hele tanden werden er vies van ook. Ik heb ook enorme last van aften, zeker in de winter (en in combinatie met mn beugel) maar goed.. ik zou gewoon eens bij de drogist kijken wat ze allemaal hebben
Ja, dat moet je hebben. Vies spul, maar werkt goed.
Zit in een geel doosje.. en heet umm *kijkt in kastje* Pyralvex.

Brrr, ben blij als dat ding er uit is. 
gewoon heel vaak aanstippen op een dag. gaat het sneller weg
netzoals Aftamed