Als ik boos word heel hard op tanden bijten, help

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Als ik boos word heel hard op tanden bijten, help

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:12

Toevallig zie ik dat iemand net een ander topic over boos zijn opend haha maar ik heb dus een ander probleem. Ik kan heel goed spanning en boosheid afvloeien maar ik bijt dan echt heel hard op mijn tanden, soms zo hard dat ik voel dat ik heel veel druk tegen mijn voortanden krijg, vols mij niet helemaal gezond.
Nu probeer ik elke keer als ik boos word er om te denken maar soms dan lukt dat niet. Hebben mensen misschien tips hiervoor? Het is dus voornamelijk tijdens het rijden.

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:18

Ik heb er ook last van helaas, m'n tandarts wou zelfs al van die plaatjes lijmen op mijn voortanden omdat er dus echt stukjes afknappen :o Ik eet wel eens kauwgom, maar dat mag eigenlijk ook weer niet he, je zou er maar afvallen en je verslikken. Of een liedje zingen haha! Dan word je ook direct rustiger en je tanden blijven heel.

milou123

Re: Als ik boos word heel hard op tanden bijten, help

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:20

Ik deed dat vroeger ook, resultaat toen ik een plaatjesbeugel kreeg beet ik ze 2 keer los. Hierna nooit meer gedaan, mijn god wat deed dat pijn!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:20

Stop je tong tussen je tanden! Dat doet sneller zeer en dan merk je het dus eerder. Als het goed is tenminste, het kan ook zo zijn dat je dan na drie keer de helft van je tong mist, dan zou ik het niet aanraden :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:22

x_Rebecca schreef:
Stop je tong tussen je tanden! Dat doet sneller zeer en dan merk je het dus eerder. Als het goed is tenminste, het kan ook zo zijn dat je dan na drie keer de helft van je tong mist, dan zou ik het niet aanraden :').

Hahah dat heb ik dus 1 keer gedaan, idd bloed en ik drukte toen met mn tong nog meer mn voortanden naar voren. :')

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:43

whaha,nou als je dat lukt heb je een hele sterke tong! :P

wat je kunt proberen is op het moment dat je merkt dat je boos word je er op te concentreren dat je dus niet op je tanden gaat bijten?
is meteen je aandacht afgeleid van hetgeen je boos werd.
of gewoon niet boos worden :P

eventueel knijp je je handen samen als je boos word,dan heb je je aandacht op je handen en niet meer op je tanden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:44

ellepel schreef:
whaha,nou als je dat lukt heb je een hele sterke tong! :P

wat je kunt proberen is op het moment dat je merkt dat je boos word je er op te concentreren dat je dus niet op je tanden gaat bijten?
is meteen je aandacht afgeleid van hetgeen je boos werd.
of gewoon niet boos worden :P

eventueel knijp je je handen samen als je boos word,dan heb je je aandacht op je handen en niet meer op je tanden

Ja het is dus alleen meestal met rijden, en dan knijp ik liever niet in mn handen haha.

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:45

Als je het echt alleen met rijden hebt kan je misschien zo'n bitje laten maken bij de tandarts en die dan met rijden dragen. Ik heb er 1 voor 's nachts met m'n tanden knarsen, maar ik zou niet weten waarom ze niet ook zoiets voor overdag kunnen maken. Het is alleen niet zo'n charmant gezicht hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:46

kler schreef:
Als je het echt alleen met rijden hebt kan je misschien zo'n bitje laten maken bij de tandarts en die dan met rijden dragen. Ik heb er 1 voor 's nachts met m'n tanden knarsen, maar ik zou niet weten waarom ze niet ook zoiets voor overdag kunnen maken. Het is alleen niet zo'n charmant gezicht hihi.

Haha dat gaat me te fur... Maar ik zat er wel aan te denken ja.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:53

heb het ook. Maar nog geen tip gevonden..
het ziet er ook altijd zo raar uit/

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:30

boos worden tijden shet rijden?

hmm......tja,is niet de bedoeling he? ;)
in je handen knijpen is dan niet zo handig (arm paard!),ga anders zingen als je boos word, bijt je ook niet op je tanden :P

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:34

Ik ken het probleem, ik heb het alleen in verschillende situaties ik baal er ook van want m,n tanden vinden het niet echt tof, zijn nu ook echt zichtbaar stukjes afgebroken.