Mischien dat jullie mij verder kunnen helpen?
Ik heb ongeveer 5 weken heel erg veel buikpijn, kan niet op mijn buik liggen omdat dat zo pijn doet.
Ook als ik druk op mijn buik doet het vooral pijn rond mijn navel en rechts bij mijn buik..
Ben hiermee al naar de dokter geweest, en die heeft verschillende pillen voorgeschreven maar het werkt gewoon niet!
ook heeft hij gevoeld maar weet echt niet wat het is, Mijn ontlasting is nagekeken daar komt helemaal niks uit.
Heb 2x inwendig onderzoek gehad, 1x bij de dokter zelf en getest op Soa's maar helemaal soa vrij gelukkig,
Verder heeft de gynaecoloog erna gekeken maar die zag ook niks raars een heeft inwendige echo gedaan.
Verder heb ik heel vaak diarree en ga dan wel zo 5x per dag naar de wc of vaker, sinds woensdag komt vooral mijn drinken omhoog en moet ik dat uitspugen. Het is niet zoals overgeven want niet alles komt erruit, verder heb ik ook geen koorts.
Ook heb ik veel last van blaasontsteking en waarschijnlijk heb ik dat nu ook, maar dat heeft hiermee denk ik niks te maken.
Ik krijg telkens antibiotica maar die werken ook niet, en telkens antibiotica slikken is ook niet goed voor je lichaam,
Ben daarvoor ook bij het ziekenhuis gweest, daar kwam uit dat ik het 10x zo snel had als andere ofzo. aah fijn!
Hmm.. ook handig om te vermelden dat ik een spastische darm heb, dat hebben ze 3 jaar geleden gevonden maar deze pijn is echt anders!
Ook ben ik zo beetje altijd moe, heb pfeiffer gehad.. en volgens mijn dokter kan je dat maar een keer krijgen.. waarschijnlijk kom ik er gewoon nooit vanaf haha.. tis ook al zo 3 jaar geleden samen met de spastische darm doen!
Ik moet dinsdag iedergeval een echo laten maken van mijn onderbuik, als daar niks uit komt ga ik bloedprikken.
in mei heb ik nog bloedgeprikt daaruit kwam dat ik wel wat verhoogde witte bloedlichaampjes had, maar ik dacht toen gewoon door de blaasontsteking..
Weten jullie mischien wat het kan zijn? Want word er niet vrolijk van!! zit nu ook ziek thuis van het werk..
iedergeval bedankt voor het lezen en meedenken!