Wie probeert er nog meer lekker veel te sporten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Wie probeert er nog meer lekker veel te sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 20:28

Een paar weken geleden ben ik begonnen met flink veel te sporten. Nu heeft dit aan de ene kant de reden dat ik wil afvallen, maar aan de andere kant nog een veel grotere reden dat ik gewoon fit en gezond en sterk wil worden. Ik was gewoon altijd slap, weinig energie, snel moe etc. Dit wilde ik veranderen.

Ik ben aan een programma begonnen en daarin probeer ik elke dag te sporten, met 1 dag in de week vrij. Ik probeer dat lekker veel af te wisselen in wat ik doe. Cardio in de fitness, spinning, stijldansen, 1 keer in de week paardrijden, zwemmen, bodypump, skaten etc.

Ik ben benieuwd of er nog meer bokkers bezig zijn met regelmatig proberen te sporten. Hoeft lang niet elke dag :P .

Soms vind ik het namelijk nog wel eens moeilijk om mezelf te motiveren en het leek me leuk om er met andere bokkers over te praten die ook regelmatig proberen te sporten met als doel om conditie te verbeteren/op pijl te houden, of misschien juist om sterker te worden etc.

Ik bedoel eigenlijk wel over het algemeen andere sporten dan paardrijden :+ dat het grootste deel van bokt regelmatig paardrijd dat snap ik :P , maar daar zullen de meeste niet echt veel motivatie voor nodig hebben ;) .

Juangi

Re: Wie probeert er nog meer lekker veel te sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:30

Ik loop nu 4x per week post/folders á la 2/3 uur per keer. Blijf zo in conditie en verdien genoeg geld voor mijn eigen paard (naa, pony dan).

Verder fiets ik veel en heb ik nog gym, 1x in de week 2uurtjes.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:31

Sinds kort zit ik op de sportschool. Ik probeer zo vaak mogelijk te gaan, maar de laatste weken zit ik echt krap qua tijd. Dus zit ff op 1 keer per week. Maar volgende week krijg ik t weer ff 2 weken rustig met school dus dan wil ik wel weer n aantal keer gaan. :j

Reni92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:34

ik ben ook sinds kort begonnen! wilde meer conditie krijgen en ben daarom samen met een vriendin begonnen met zwemmen. Het bevalt prima:D Als mijn stage er straks op zit wil ik ook nog gaan hardlopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:36

Ik probeer het altijd wel, helaas ben ik de laatste tijd of te moe, te druk of geen zin :P Ik zou mezelf veel meer moeten motiveren.
Ik ging ook heel vaak zwemmen met een vriendin, maar dat komt er ook niet meer van (woon ook iets verder nu bij haar vandaan)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:40

Ik probeer het ook. Zit sinds een paar maanden op fitness maar het lukt me niet echt om er echt elke week heen te gaan. Weinig motivatie enzo.
Misschien kan ik die motivatie hier vinden. :))

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:43

Ik rij elke week 4 à 5 keer paard en fitness daarnaast minimaal 2 keer per week. Ik probeer iedere week 3 keer te fitnessen, maar dat lukt niet altijd.

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:49

Ik probeer het ook: Ga eigenlijk 2x per week volleyballen, met 1x in de 2 weken ook nog een wedstrijd dus dan 3x. In het weekend rijd ik dan nog 1 of 2 keer paard en wil doordeweeks nog een keer gaan zwemmen gewoon omdat ik zwemmen super ontspannend vind.
De reden dat ik regelmatig sport is omdat ik er energie van krijg, het leuk vind en het goed voor je is.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:51

Ik wil ook meer gaan sporten. Ben afgelopen jaar gestopt met trampolinespringen. En zit nu te denken aan fitness, maar ik ben bang doordat ik alleen ga dat ik er geen motivatie in kan vinden..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 23:21

Ik wil ook wel sterk worden en vol enerige zitten, maar met 6 dagen werken(lichamelijk intensief werk) en tussendoor mn paarden en alles heb ik geen tijd meer om te sporten én geen energie meer haha!

En ik ben te lui om te sporten :o
Wil wel weer suuuuuperstrak en slank zijn zoals ik voor de pfeiffer was maar als ik er alleen al aan dénk dat ik dan moet gaan sporten dan denk ik ach...zolang mn kleren nog passen is het wel best :+ en ben voor iemand van alweer bijna 30(naja 28 en een half :P ) ook nog prima slank en in model hahaha

1 van de 3 honden van mn ouders moet afvallen, zou daar wat vaker mee kunnen gaan hardlopen in het bos maarja nu is t weer zo snel donker
Doen we van t voorjaar maar weer... tegen die tijd heb ik wel een ander excuus :')

Wat wel echt zo is(naast als mn smoesjes om maar niets te moeten doen) is dat sinds de pfeiffer ik heel snel verzuur in mn spieren, dus 1x hardlopen is 4 dagen stijf staan van de spierpijn.
iedere dag (intensief)paardrijden zit er ook niet meer in, spieren hebben tijd nodig om bij te komen, wordt anders ook echt lichamelijk weer doodmoe.
Eigenlijk wil ik vooral daar wel vanaf, en dat zou evt kunnen door mn spieren dus sterker te maken, maarja dat gaat behalve tijd kosten die ik niet heb, in t begin echt erg zwaar zijn...

Qua motivatie, een hond die je hoopvol aankijkt om mee te mogen werkt wel ;)
mp3 speler met lekker muziekje ook
en een maatje om mee te gaan naar fitness/zumba/zwemmen/enz ook :j