Meestal komen er vragen, hoe kan ik het beste afvallen? Deze keer de vraag, hoe kan ik het beste aankomen?

Ik heb nu al een tijdje last van mijn darmen, waardoor mijn gewicht ook steeds schommeld.
Ik eet voldoende, 's ochtends meestal een broodje, 's middags ook meestal brood, soms ook eens een keer noodles of iets anders tussendoor in plaats van brood.
Verder regelmatig een kiwi of appel, en als mijn darmen het even goed hebben een banaan (wat daar hoe ik zoooo van haha!).
's avonds altijd warm eten, de ene dag groente aardappels en vlees, andere dag pasta, en soms ook andere soort buitenlandse gerechten (bijv. zo'n pakket van conimex of knorr oid.) etc.
En 's avonds wel eens een paar chippies, koekjes oid.
Maar bij mij komt er gewoon niets bij, in 3 maand tijd ben ik van 60kilo naar ongeveer 53/54 kilo gegaan, en maatje 34 zakt me van mijn kont af, die mij 2 maanden geleden nog goed zat.
Ook mijn rijbroek van 176 zakt mij van de kont af, erg irritant, en na mijn mening ook niet echt gezond.
De HA zei dat dit kwam door mijn darmen, en ik moest het even aankijken.
Volgende week wissel ik van huisarts i.v.m verhuizing naar andere woonplaats en gemeente, gezien de oude huisarts nou 25km verderop zit.
Daar wil ik dan zowiezo meteen een afspraak maken, maar misschien hebben jullie tips, of ervaring?

Groetjes, Nicole
, en je zelf op lekkere dingen trakteren