Ontzettend bang !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

Ontzettend bang !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 16:44

Zoals jullie al wel eens gezien hebben in de vorige topics heb ik al veel last van mijn rug, nek, schouders, handen,... gehad.
Nog even voor kort samen te vatten. Begon het met schouders waar telkens ontstekingen op kwamen of die uit de kom wilden gaan. Ik moest hiervoor naar de kinesist maar nog niet na een paar lessen was er iets in mijn rug versprongen. Daar begon het ( het is wel een 3tal keer zeker gekraakt geweest) ik moest rugrevalidatie volgen,... Dit was tijdens de winterperiode : ik kon niet zitten, slapen, alleen wandelen. Naar het ziekenhuis geweest en ze wilden niets doen ze schreven alleen dafalgan voor. Niet hielp er en ik kreeg het ook aan mijn nek. Op de duur ook soms aan mijn knieen , soms aan mijn handen dat ik precies geen kracht meer had. Van de zomer ging het allemaal al vele beter. Enkele weken geleden begon het weer met mijn nek een foute beweging ( en hij deed al een week of 2 beetje zeer) had ik een verschot in men nek dat eigelijk vrij snel weer genezen was. Nu de maandag stond ik voor de spiegel in de badkamer en draaide naar rechts met mijn hoofd nog geen 5 cm en terug een spierverrekking maar deze keer echt veel erger. Ik kreeg allemaal schokken. MOest ik een kraag rond men nek doen, ontstekingsremmers nemen en spierontspanners. Na 3 nachten zonder slaaprust was het eigenlijk helemaal beter tot vandaag , de minste beweging dat ik doe is het precies of het er weer gaat inspringen. Ik ben dus ontzettend bang want het deed ongelooflijk veel zeer ! Weet er iemand iets van raad ? Iemand dit ook al meegemaakt ? Want binnenkort zit ik weer door de koude met mijn rugproblemen dus hang ik bijna letterlijk helemaal uiteen.

ps: er zijn botscans en een mri gemaakt een aantal maanden geleden omdat ze dachten dat het de ziekte van bechterew was maar soms ziet men dit pas na een aantal jaar.
Bij mij is dit nu al 2 jaar aan de gang en heb bijna nog geen week geweten dat ik ergens geen zeer had. Ik word 18...

bedankt !!!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:49

Pffff..... dat lijkt me erg zwaar. Ik kan je helaas niet helpen omdat ik hier niet bekend mee ben, maar ik wil je wel heel veel sterkte toe wensen.
Hopelijk krijg je een keer duidelijkheid wat er nou precies aan de hand is.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:49

pfff wat een verhaal! Nou meid, ik kan je niet helpen maar ik wens je veel sterkte en hoop dat de doktoren je snel kunnen gaan helpen! Dit word ondraaglijk! Veel sterkte!

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 16:53

charissiej schreef:
pfff wat een verhaal! Nou meid, ik kan je niet helpen maar ik wens je veel sterkte en hoop dat de doktoren je snel kunnen gaan helpen! Dit word ondraaglijk! Veel sterkte!

bedankt ! Ik hoop ook dat ze snel iets vinden het probleem is dat ze nu weinig willen doen. Ze zeggen al 2 jaar aan een stuk dat ik altijd pech heb en dan vraag je je dat af is dit nu pech of iets anders natuurlijk...

xx

nathalie_v

Re: Ontzettend bang !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:45

Ik lees dat ze bij jou een vermoede van bechterew hebben. Ik heb toevallig bechterew (is nu bij mij 2 jaar bekend), maar de klachten die jij hebt komen niet helemaal overeen met de 'typische' klachten van bech. (lage rugpijn, beperking met het bewegen van je gewrichten en/of rug). (btw. ik ben GEEN arts !!)
Ik hoop dat de artsen gaan vinden wat het is!! Maar probeer in de tussentijd zo veel mogelijk te bewegen, stel dat het bech is dan kan je de schade op deze marnier zo veel mogelijk beperken!!
Veel succes!!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:56

kan je niet naar een pijnpolie zodat je verlichting kan krijgen, ik zeg spring weer die medische molen in en laat je niet afschepen. ik zou het niet weten je kan kijken in het topic "de ziekte van lyme" of je daar iets in herkent heel veel sterkte in elk geval.