Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Heb ook nekklachten. Ik heb zoveel stress dat ik er extra psoriasis plekken van heb gekregen, waaronder een in mijn oksel, en die is IRRITANT!! Jeukt echt als de pest
. 
kon ook niet meer fatsoenlijk functioneren.. Zelfs benen scheren kon ik niet meer.. Plus ik lag iedere zondag in bed met hoofdpijn/migraine Duke schreef:Goh, dat ik nog eens een topic op MW zou openen hierover... maar voor ik naar de dokter ren, wil ik graag weten of hier mensen zijn die mijn klachten herkennen.
Ik heb:
- spanningen in mijn nek, die volgens mij ook mijn hoofdpijn verklaren (in de loop van de dag steeds zwaarder hoofd, licht bonkende hoofdpijn)
- last van m'n onderug
- af en toe duizelig, flauw gevoel
- dagen dat ik heel moe ben
- bij vlagen misselijk
- denk teveel na over wat ik allemaal nog moet doen (werk, huishouden, met de kids, paarden, financiën, sociale contacten).
Ik kan niet precies zeggen hoe lang ik deze klachten al heb. De nekspanningen al een paar maanden, maar pas sinds de laatste weken zijn die duizelingen en misselijkheid erbij gekomen. Ook de hoofdpijn is nu vaker dan eerst. Heb het idee bijna dagelijks nu een paracetamolletje te slikken, zodat ik weer door kan.
Uiteraard ga ik naar de dokter als het zo blijft, maar ik wil graag weten of er anderen zijn die dit herkennen en hoe het bij hun verder is gegaan en wat ze eraan gedaan hebben?
Ikzelf begin namelijk te vermoeden dat dit de beginklachten van overspannen zijn. Maar daar zou ook (juist) slapeloosheid bij moeten horen en ik slaap prima. En depressief ben ik ook niet bepaald.
NonaWen schreef:Jeetje Rinske.. je moet écht een afspraak maken dan hoor
@ Duke, ik heb het nu ruim voor de vakantie gekregen.. en toen ik niet meer kon paardrijden en rondliep als iemand van ruim 90 ben ik naar de HA gegaankon ook niet meer fatsoenlijk functioneren.. Zelfs benen scheren kon ik niet meer.. Plus ik lag iedere zondag in bed met hoofdpijn/migraine
. Irritante is is dat ik nu onder mijn linkeroksel geen deo meer kan gebruiken, en tja, dan denk ik natuurlijk na een uur al dat ik stink. Mijn schouders zijn ook een groot sneeuwvlokkenlandschap inmiddels, erg irritant.
maar als het aan de binnenkant zit kan je de buitenkant wel bestrijden, maar dat is dweilen met de kraan open
maar minder piekeren en het meer op zijn beloop laten gaan.
, in ieder geval zorgen dat je ook tijd neemt om je te ontspannen, en prioriteiten stellen.
Mij lukt het vaak niet, zit ik lekker voor de tv of op Bokt
, blijft toch door m'n hoofd spelen, ik moet nog dit, ik moet nog dat.., pfff vermoeiend hoor