Hemofilie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Hemofilie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 10:22

In het kader van de donorweek was ik een beetje aan het zoeken en googlen omdat ik graag als drager van Hemofilie B bloed zou willen geven.

Ineens bedacht ik me dat er misschien wel meer mensen hier op Bokt zijn die iemand kennen met Hemofilie.
Mijn vader heeft 2,5 jaar geleden een levertransplantatie gehad en heeft hierdoor de ziekte nu niet meer, maar ik blijf natuurlijk drager :j

Ik zou graag willen weten of hier draagsters zijn van hemofilie die al kinderen hebben.
Zijn jullie ook lid van de NVHP?

Vanuit mijn jeugd weet ik dat die van mij "anders" is geweest dan dat van andere kinderen. Ik was stomverbaasd toen ik er achterkwam dat de papa's van vriendinnetjes zich niet hoefden te spuiten e.d. Ik dacht werkelijk dat alle papa's dat deden :+

Mijn vader heeft heel erg veel in het ziekenhuis gelegen en mocht meerdere kunststofonderdelen begroeten in zijn lichaam. Mijn vader is door besmet bloed idd ook besmet geraakt met Hepatitus C en heeft hierdoor al 2 keer een levertransplantatie moeten ondergaan, hij wacht nu op zijn derde, deze keer moet hij ook een nieuwe nier.

Nou mensen met ervaring brand los! :D

Kipje39

Re: Hemofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:18

Mijn moeder had hemofile...
Ik ben er ook opgetest en heb het gelukkig niet...