Misschien een beetje rare vraag maar wegens ervaringen in het verleden heb ik een niet zo positief beeld van mannen. Op een of andere manier word dit ook telkens weer bevestigd maar toch kan ik niet geloven dat alle mannen slecht zijn.
Hebben jullie misschien tips om een positief manbeeld te ontwikkelen?
Niet opzoek gaan naar een stoere vent maar kijk ook eens bij de minder stoere mannen. En eventueel vooraf je probleem uitleggen.
Succes!
BraveSpots
Geplaatst: 19-10-10 19:29
Een keer in andere kringen zoeken.
En probeer ook eens even de kat uit de boom te kijken, je niet meteen in een heftige relatie te storten. Je kan echt heel veel van iemands ware karakter te weten komen als je gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat. Als je niet op een roze wolk zit kan je er ook niet afdonderen zeg maar .
KimDai
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-10 20:20
Thanks voor de tips! Volgens mij kan ik hier wel iets mee.
Bij mij is het probleem dat ik ze met name onverantwoordelijk vind, gericht op 1 ding, en ook behoorlijk egoïstisch. Tijd voor je maken is nog wel eens een issue....terwijl ik echt geen melodramatische vrouw ben die tijd eist maar toch....het lijkt soms wel of mannen getrouwd zijn met hun vrienden of hun werk. Vroeger wel eens op vakantie geweest met mijn toenmalige vriendje en toen zei hij aan het einde van de vakantie...Ik wou dat mijn vrienden erbij waren want dan was het nog leuker geweest.
Ik ben persoonlijk juist dol op dit soort egoisten, en tam krijgen zal ik ze. Maar daar tegenover staat dat ik zelf ook een egoist ben en ze dus een koekje van eigen deeg steeds terug krijgen. Juist daarom werkt het ook altijd. Het is dus iets (als je dat wilt en vooral ook kan) kunt proberen. Stel je zelf harder op. Zeg ook eens een keer tegen hem dat je geen zin in zijn kop hebt. Laat hem maar eens bellen en neem gewoon niet op. De man zal erdoor verzachten, als hij jou echt leuk vindt tenminste. Jij leert wat meer voor jezelf opkomen in een relatie.
Hmm dat is een goed idee even de bitch uithangen zeg maar... al zit dat niet echt in mijn aard!
JuliaMaria
Geplaatst: 20-10-10 16:56
Ik had er ook niet zo'n hoge pet van op aangezien ik vaak bedrogen uit ben gekomen. In het begin van mijn huidige relatie heb ik me daar veel door laten beïnvloeden, maar op een gegeven moment heb ik besloten om mannen gewoon een nieuwe kans te geven: je moet niet voortdurend het heden laten beïnvloeden door het verleden, op een gegeven moment is het mooi geweest.
Was een grote last van mijn schouders toen ik dat eindelijk kon laten varen.