Ik zit met een probleempje en ik vraag me af of er meerdere bokkers zijn die hetzelfde hebben.
Mijn borsten zijn ongelijk. En niet een klein beetje, zoals normaal is bij vrouwen, maar echt heel erg. Mijn linkerborst is een flinke D cup en mijn rechter een AA..
Ik schaam me er heel erg voor, in bikini durf ik amper meer en strakke kleding vind ik ook niet fijn. Ook was het bij vriendjes altijd weer een ontzettende stress als het intiem werd.
Na jaren onzekerheid ben ik er gewoon klaar mee, ik wil dat er iets aan gedaan wordt! Heb al een beetje op internet gezocht over borstvergrotingen bij ongelijke borsten maar wordt er niet veel wijzer van.
Zijn er meer mensen met ongelijke borsten die evt een operatie hebben laten doen? En werd dat vergoed?
Alvast bedankt!

Ja ik zit met dezelfde problemen, vooral het in bikini lopen.. Gelukkig heb ik nu een vaste relatie die een operatie eigenlijk helemaal niet nodig vind en me perfect vind zoals ik ben dus voor hem hoef ik het niet te doen. (nou moet je het natuurlijk nooit voor een ander doen, maar voor jezelf)