In tussentijd zijn we verhuisd dus dan draag je nog wel eens een iets te zware doos. En zaterdag tijdens een wedstrijd bokte me pony iets te hoog waardoor het er weer een beetje inschoot. Ik had dus al een beetje last van me rug maar dat was te overzien.
Nu zijn mijn schoonouders op vakantie en heb ik (samen met mijn schoonzus) de taak gekregen voor de (pension)paarden te zorgen en te rijden. Nou ging ik gisterochtend dus nog even rijden, maar ik vertrouwde het al niet helemaal toen ik op wilde stijgen. Dus mijn schoonzus er bij geroepen en die heeft de pony vast gehouden. Toen ik er op zat begon die pony meteen te bokken, steigeren, springen en wat dan al niet meer dus ik lag er zo naast. Ik viel een beetje op me zij maar ik had vreselijk last van me rug. Ik wilde opstaan maar zakte gelijk weer door mijn knieën van de pijn. Uiteindelijk ben ik binnen gekomen, werd ingesmeerd met uiercreme en heb een paar ibuprofens op.
Langzaam aan werd de pijn wat verdragelijker maar vanacht heb ik amper geslapen omdat ik me geen houding weet te vinden. Als ik sta, zit, loop of lig, alles doet gewoon zeer.
Dus ik vanmorgen de dokter gebeld om te vragen wat ik er mee moest doen. Ik heb het idee dat het wat met de spieren te maken heeft en de assistente vertelde dat de dokter daar weinig aan kan doen, dus wat ik moet is veel warmhouden, toch bewegen en pijnstillers slikken. Toch heb ik het idee dat ibuprofen (400mg) niet echt werkt. Ze raadde me dan ook aan om paracetamol met brufen (?) te slikken. Als t dan morgen niet minder was geworden moest ik toch maar langs komen.
Dus ik vanmiddag naar de apotheek, blijkt er helemaal geen combinatie van deze medicijnen te zijn? Nou het zal wel dacht ik, dan maar verder met de ibu.
Ik vind het een erg vervelende situatie, het hele huis is een puinhoop maar ik kan amper bukken en ook niet stofzuigen of de stallen uitmesten.
Weet iemand dus toch een goede tip om de pijn wat te verlichten en vooral, hoe ik vanavond in godsnaam moet gaan slapen?
Bedankt alvast

). Probeer wel, ondanks dat wanneer je met pijnstilling dalijk geen pijn of iig minder pijn zult hebben, je "rust" te nemen

Nee maar t is echt even nodig, nouja dan zet ik mijn vriend maar even aan het werk.