Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mischien is het een idee om het even aan een verloskundige te vragen ":) 
. En daarnaast is het erg belangrijk dat jij je op je gemak voelt en je jezelf kunt 'laten gaan' voor het verloop van je bevalling. Hoe een goede band ik ook met mijn moeder heb, ik zou haar toch niet bij mijn bevalling willen hebben
opisop_shop schreef:nee dat lijkt mij ook maar niks
. Ook puffen lukte niet goed, ik kreunde liever de weeen weg
. Al met al erg charmant dus
Moet er echt niet aan denken dat er buiten mijn man nog eens 2 of 3 mensen naar mijn blote kont stonden te staren. Ik denk echt dat ik me dan niet had kunnen overgeven aan de weeen. Delphi schreef:Verder zou ik me in ieder geval afvragen of je echt zoveel mensen aan je bed wilt hebben. Je kunt tijdens een bevalling, als je pijn hebt ineens heel raar reageren.
. Deze keer wil ik graag thuis bevallen. Ik wil dan dat mijn dochter naar de opa en oma gaat, want ik zou niet willen dat ze ineens halverwege de bevalling de slaapkamer binnen komt. Je kunt dan zo raar reageren. Ik had bij de eerste ook zoveel behoefte aan rust en irriteerde me aan elk geluidje.

samantha5 schreef:Ik zou het gewoon vragen. Mijn moeder had graag bij de bevalling willen zijn maar ik wilde dat absoluut niet hebben. Ik wilde het gewoon samen met mijn vriend doen. Ze was er immers ook niet bij toen we haar aan het maken waren![]()
Achteraf gezien had ze niet eens mee gemogen want het werd een keizersnede.
Je krijgt er iets prachtigs voor terug.
Tijdens en net na je bevalling ben je gewoon niet echt op zijn charmantst.