Ik word af en toe zo moe van mezelf..
Op dit moment zit ik al een paar weekjes in een dip.
Ik voel me alleen, heb nergens zin in, school is zwaar..
Bereid je voor op een lang verhaal.
Ik heb niet zoveel vrienden, wat ik op zich niet erg vind hoor, ik weet wie mijn echte vrienden zijn.
Maar als ik ooit iets samen wil doen (zoals nu
), ben ik wel van hun afhankelijk.En natuurlijk, ze hebben niet altijd tijd..
Geloof me, ik heb er alle begrip voor, maar ik voel me er wel alleen door.
Op sociaal gebied ben ik niet zo heel sterk, tegen vreemde kan ik best aanpraten hoor, maar zodra het eentje is van mijn leeftijd durf ik niet.
Ook als ik een bekende zie op het station bijv, wacht ik altijd tot ze naar mij komen, ik loop nooit naar hun toe..
Vraag me niet waarom, want ik heb geen idee..
Dan zit ik later in de bus en denk: 'Verdomme ik had toch best even hoi kunnen zeggen, was dat nou zo moeilijk geweest!?
'Op school is het heel erg zwaar, ik doe havo in 1 jaar.. 8 vakken en ga maandag t/m woensdag naar school.
Je krijgt dan zoveel informatie op je dak dat ik er hoofdpijn van krijgt, wat mijn humeur nou niet echt bevorderd

Ik heb op school 2 leuke mensen waarmee ik omga, meer hoef ik ook echt niet, want daar heb ik geen tijd voor.. Ik wil deze studie in 1 jaar halen dus moet echt bij de les blijven.
Ik kom thuis en ben kapot, er komt niks meer uit me.. Het liefst kruip ik dan weg in een hoekje waar niemand mij ziet.
Qua sport ben ik net begonnen met voetbal, echt helemaal top!
Leuk team ook. Ik pas er nog niet helemaal bij, maar dat zal de nieuwigheid wel zijn.
Helaas kan ik mijn andere leven (school enzo) niet uitzetten, dus de gedachte daaraan zit vast en ook tijdens voetbal ben ik niet helemaal gelukkig.
Ook heb ik nog niet zo lang een verzorghaf gevonden, bedankt Vrouwke

Wat ik helemaal top vind, kan me geen leuke paard of eigenaar voorstellen

Dat is de enige plek waarbij mijn 'andere leven' kan uitzetten en gewoon bezig kan zijn.
Helaas moet ik ook altijd weer naar huis en dan komt school weer in mijn hoofd..
Wat ik ook graag zou willen is een vriend (
) en ik wéét 'op ieder potje past een deksel' en 'mijn tijd komt nog wel', maar wanneer dan!?Over 100 jaar of zo? Mijn moeder is bij iemand geweest (soort derek oglivie alleen dan zonder spirits) en die zei over mij: 'Zij zal er langer over doen om een vriend te vinden, ze is niet snel tevreden'.
Ik trek me dat behoorlijk aan, hoe veel langer zal ik erover doen? Hallooo, mag het wat sneller?
Door dit gevoel voel ik me ook soms zo eenzaam, de halve wereld heeft een vriend en ik niet.. Niet eerlijk
Met vrienden ben ik altijd gezellig en druk, mij zal je nooit zoveel horen klagen.
Maar diep van binnen voel ik me k*t.
Om mij heen zie ik allerlei mensen gelukkig zijn, het helemaal voor elkaar hebben en dan denk ik weer: 'En ik dan?'
Als ik mezelf zo hoor ben ik best wel een moeilijk persoon..
Op dit moment ben ik mezelf niet en ik weet niet hoe het komt..
Ik kan er niet over praten, want dat maakt mij kwetsbaar en dat gevoel kan ik niet aan.
Ik typ het nu wel van mij af, maar ik zal het nooit face to face zeggen, want dan zal ik vast in tranen uitbarsten en ook dat gevoel wil ik niet hebben. Dan denk ik meteen dat zij denken dat ik zielig ben..
Ik moet nu echt weg naar voetbal training.
Nog de helft is er niet uit, het liefst gil ik de hele boel bij elkaar maar ik hou me in.
Ik hou me op alle gebieden in, waardoor de emmer steeds voller komt te zitten.
Mijn emmer is al heel groot, hoe ver kan ik nog gaan..
Sorry hoor, dit lucht voor mij zo op.
Ik kan het niet vertellen, ik kan het wel typen en dat doe ik dus hier

Bedankt voor het lezen.

.