haar transplantatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

haar transplantatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 13:19

Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar jullie meningen.
Ik ben geboren met een kleine open plek op mijn hoofd, niks ergs en is mooi dicht gegroeid, bleef een klein kaal plekje over.
Toen ik 12 was viel ik van een paard, zonder cap met me kop op het asfalt, en 1 van de gevolgenis dus dat op de plaats waar mijn kale plek zat nu een flink litteken zit met wat wild vlees, groeit dus geen haar, het is een ronde plek van ong 4 cm midden op mijn hoofd, mijn haar is nu erg lang dus je ziet er niks van, maar als mijn haar een keer slordig zit of dr staat wind dan zie je erg duidelijk mijn kale plek, ik ben hier ook erg mee gepest, (schimmelhoofd ed en in combi met mijn krullen en weinig zelfvertrouwen was ik een ideaal slachtoffer natuurlijk). Zolang mijn haar lang is kanik dr niet echt mee zitten, maar vroeg of laat laat ik het kort knippen en dan is het dus meer dan duidelijk dat daar zo'n vreemde plek zit.
Ik denk al een tijdje na over haar transplantatie, maar dan denk je toch ook al snel aan kale oude mannetjes :o
Maar ik vroeg me af wat jullie in mijn geval zouden doen, lekker zo laten of toch transplanteren? En heeft iemand hier ervaring mee? Mag ook via pb natuurlijk

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:43

als jij er mee zit en je wil het doen moet je het doen.
je moet het niet doen voor een ander
ik zopu als ik jou was eens vrijblijvend informeren her en der over hoe duur het is en hoe het in zijn werk gaat
en hoezo oude mannen?
gerard joling doet jaren al niks anders
ik ga zelf hairextensions laten zetten.
ik heb zelf heel dun haar en als het los hangt dan is het niks en in een staart is het een zielig plukje
en ik hou niet van kort haar dus wil denk ik eind van het jaar dat laten doen

Zonnebloem

Re: haar transplantatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 16:37

Tsja, ik doe het niet echt voor een ander, van mij zelf hoeft het niet echt zo nodig, maar er gaan zeker weten vragen en rare blikken komen en dat zie ik weer niet zo zitten, maar doordat ik dr in het verleden heel erg mee gepest ben ben ik dr natuurlijk super onzeker over. (lekker duidelijk :0 )

stoer

Re: haar transplantatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:33

Jeetje, wat vervelend, heb zelf ook af en toe kale plekken (alopecia) en het doet je zelfbeeld geen goed, helemaal niet als je ermee gepest bent.
Als je zelf stevig genoeg in je schoenen staat moet je het niet doen, maar ergens kan ik me wel voorstellen dat als je er voor kiest je zelfbeeld ook een boost krijgt.. Ik zou gewoon eens informeren hoe het in zijn werk gaat en of het mogelijk is.. Want het lijkt me ook erg fijn om er niet meer bij na te hoeven denken ;)