Ik ben geboren met een kleine open plek op mijn hoofd, niks ergs en is mooi dicht gegroeid, bleef een klein kaal plekje over.
Toen ik 12 was viel ik van een paard, zonder cap met me kop op het asfalt, en 1 van de gevolgenis dus dat op de plaats waar mijn kale plek zat nu een flink litteken zit met wat wild vlees, groeit dus geen haar, het is een ronde plek van ong 4 cm midden op mijn hoofd, mijn haar is nu erg lang dus je ziet er niks van, maar als mijn haar een keer slordig zit of dr staat wind dan zie je erg duidelijk mijn kale plek, ik ben hier ook erg mee gepest, (schimmelhoofd ed en in combi met mijn krullen en weinig zelfvertrouwen was ik een ideaal slachtoffer natuurlijk). Zolang mijn haar lang is kanik dr niet echt mee zitten, maar vroeg of laat laat ik het kort knippen en dan is het dus meer dan duidelijk dat daar zo'n vreemde plek zit.
Ik denk al een tijdje na over haar transplantatie, maar dan denk je toch ook al snel aan kale oude mannetjes
Maar ik vroeg me af wat jullie in mijn geval zouden doen, lekker zo laten of toch transplanteren? En heeft iemand hier ervaring mee? Mag ook via pb natuurlijk