Hallo Ingrid wat naar voor je oma en jullie dat de diagnose leukemie gesteld is .
In jouw verhaal herken ik iig veel wat mijn moeder verleden jaar heeft meegemaakt die heeft nl de ziekte van Kahler (botkanker) en ging ook vol goede moed de chemokuur in maar na de eerste kuur van 4 dagen was ze erg ziek geworden en moest ze met een infectie opgenomen worden in het ziekenhuis.
De chemo is niet zomaar van de een op de andere dag uitgewerkt en het duurt gewoon even voordat ze zich weer beter zal gaan voelen.
Ook al heeft ze pillen en geen infuus zo'n chemo kuur het is toch erg ingrijpend.Het verzwakt namelijk je afweer en je voelt je erg moe.
Heeft je oma geen thuiszorg want die kunnen nl ook veel taken van je ouders opvangen ,heeft ze een alarmering want dat is denk ik voor je ouders ook een hele geruststelling.
Ik hoop dat het met je oma gauw weer wat beter gaat en dat ze weer gauw opknapt ,bij mijn moeder heeft het driekwart jaar geduurd voordat het weer wat beter met haar ging en dat was pas een aantal maanden nadat ze met de kuren gestopt was.