Oh alsjeblieft, laten er mensen antwoorden! Ik loop dus stage in een ziekenhuis, waarbij ik werk met mensen die een hevige operatie krijgen en net hebben gehad (hartoperaties oa). Werk er als fysiotherapeut, dus geen intensieve verzorging. Nou ben ik nog snipverkouden, incl hoesten (wat al een beetje op m'n longen slaat). Ik voel me wel wat moe, maar verder oké. Afgelopen twee dagen heb ik me al ziekgemeld.
ik zou bellen naar je stage om te vragen wat hun vinden.. Succes en sterkte.
Pluttersput
Geplaatst: 13-10-10 06:52
Ik zou het denk ik niet doen. Denk niet dat mensen het erg fijn vinden als je loopt te snotteren en te sniffen boven hun, vooral als ze net uit een operatie komen
Maar inderdaad, even bellen naar stage kan geen kwaad
vwmissy
normaal zou ik met een verkoudheid wel gaan werken maar in jouw geval ??? ik zou even bellen en overleggen met je leidingevende wat hij/zij er van vindt.
Deeday
ik denk het niet je vormt toch wel een groot risico voor de mensen die net geopereerd zijn. Helemaal omdat hun weerstand waarschijnlijk laag is ! En idd bellen kan geen kwaad kijken wat hun vinden
Ik zou ook echt even bellen en vragen wat zij denken. Dat je wel wilt, maar niet zeker weet of het verantwoord is om met de patienten te werken. Kan je geen andere dingen doen!?
Rebel_Jits
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-10 07:05
Heb gebeld en ik moet nog maar een dagje thuis blijven. Ik kruip weer in bedje nu dan Allemaal bedankt!
Ik zou het ook niet doen het gaat om mensen die nog zwak zijn uit een operatie, ik zou daar even een dagje nog mee oppassen en als het morgen nog zo is gewoon even bellen naar de mensen in het ziekenhuis en vragen wat die ervan vinden.
goede keuze gemaakt door te bellen voor overleg op die manier laat je richting je stage merken dat je echt wel wil , maar ook niet ziek naar je werk wil komen ivm de clienten etc beterschap
babli
Geplaatst: 13-10-10 08:51
Gpede keuze om even te bellen. Zo zien hun dat je wel het iniatief toont. Beterschap en succes met je stage verder! Ik krijg vandaag te horen in welk ziekenhuis ik stage ga lopen,ben benieuwd hihi.