Hallo Allemaal,
Ik zal me even kort vertellen waarom ik dit topic open:
Ik heb al jaren last van mijn onderrug en mijn bekken schoten elke keer scheef omdat mijn banden en buikspieren slap waren en niet snel genoeg meer reageerde bij een bepaalde beweging. Dit is erger geworden door mijn zwangerschap en na mijn bevalling werd het zelfs zo erg dat ik niet meer kon genieten van me kleine. Ik ben toen bij een fysio terecht gekomen die mij echt uit de kreukels heeft geholpen en zij werkt oa met de flexchair en is ook nog eens fysio voor paarden. Door al deze pijnen kon ik niet meer echt rijden op mijn paard en omdat ik alles ontlaste liep mijn paard ook niet meer lekker. Door de behandelingen en ook in combinatie met een goede sportinstructrice ben ik nu al zo eind. Ik ben er nog niet want moet elke keer mijn lijf uitdagen maar ben al zo blij dat ik niet de hele dag met pijn loop.
Het grappige aan dit verhaal is dat mijn paard precies dezelfde problemen had als ik. Nu worden we samen door dezelfde fysio behandeld en het gaat met ons beiden een stuk beter. Ik ben er weer achter hoe een paard de ruiter spiegelt.
Wie heeft er nog meer zoiets meegemaakt? Ben erg benieuwd naar jouw verhaal.