Zit ik zaterdag avond rustig op de bank naar kung fu panda te kijken. En ik doe niet eens de bewegingen na, gaat mijn rechter goede arm opeens heel erg zeer doen midden op de biceps. Maar ja spieren doen wel vaker zeer dus geen reden tot ongerustheid. Kijk ik s avonds of er iets te zien is, en ja een gleuf in mijn spierbal.
Toch gaan slapen en de dag erop kan ik mijn arm nog steeds niet opzij bewegen.Pijn is hetzelfde en de gleuf zit er nog.Uiteindelijk via de huisartsenpost zondag middag, gistyerochtend huisarts, gister middag fysiotherapeut en vanmorgen weer de huisarts kan ik morgenochtend terecht bij de orthopeed. Waarschijnlijk heb ik het voor elkaar gekregen mijn bovenarm biceps te scheuren, helemaal door of bijna. Zomaar met niets doen danbkzij een te hoge spierspanning. Morgen blijkt hopelijk of er iets aan te doen is of dat ik een erg lange adem moet hebben en duimen dan mijn niet echt meewerkende linkerarm even het gaat volhouden.
Zucht weer minimaal 6 weken uitgeschakeld waarschijnlijk, dag conditie, en dag alle plannen die ik weer had omdat alles het eindelijk weer deed.