Ervaringen met behandeling van tandarts onder narcose

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_SC_

Ervaringen met behandeling van tandarts onder narcose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:53

Hoi allemaal,

ik heb even de zoekfunctie gebruikt en ik ben dus niet de enigste waarbij het zweet uitbreekt op het moment dat ik aan de tandarts denk :D Gelukkig maar...

Ik ben begin van het jaar naar Beuningen geweest en daar hebben ze foto's gemaakt en een behandelplan opgesteld. In Juni belde ze dat ik terecht kon voor een behandeling onder narcose (en daarna een angsttraject zonder narcose), maar helaas ging ik op vakantie. Ze zouden mij bellen voor een datum in september. Nu is het al oktober en ze hebben dus niet gebeld. Mede omdat ze aan de telefoon over die afspraak in juni, niet al te vriendelijk waren en nu niet gebeld hebben om mij in te plannen (en dat was de afspraak, want ze konden de planning in juni nog niet vertellen, dat maakte ze vlak van tevoren), ben ik heel erg aan het twijfelen over deze praktijk. Ik had natuurlijk begin september ook zelf kunnen bellen, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik het even af wilde wachten :o Tja je hebt angst of niet ;-)

Wie o wie heeft ervaringen met deze praktijk?
En wie heeft een ervaring met een andere praktijk en dan het liefste in de buurt van omgeving Veenendaal/Ede?

Ik wil toch wel snel behandeld worden, want het wordt er nu ook niet beter op natuurlijk :o