Sauna: wie nog meer frequent bezoeker??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Sauna: wie nog meer frequent bezoeker??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 19:54

Ja, zaterdag is het weer zover. Manlief heeft geregeld dat opa en oma op de kids passen en dan kunnen wij een dagje lekker relaxen in de sauna. Ik ben nog een beetje twijfelend waar we heen gaan. Onze favoriet is toch wel de Veluwse Bron (zit ook hier op Bokt weet ik! :wave: ) maar die is vanuit onze woonplaats naast Utrecht toch wel een beetje ver rijden.

Zijn er hier nog meer saunagangers? En wat is je favoriete sauna en waar zit die? (en heeft die nog iets speciaals zoals de Veluwse Bron, die heeft heel veel waaronder een ijsgrot!)

Armaris

Re: Sauna: wie nog meer frequent bezoeker??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:57

IKKE :D
Ijsgrot? Dat wil ik wel eens horen, vertel? Wat kan ik daar verwachten? Misschien is het ook wel iets voor mij?

Wij gaan bijna wekelijks naar onze 'stam'sauna en dat is altijd héérlijk genieten

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:58

Ik ging altijd naar de sauna in Soesterberg,maar al een paar jaar niet meer geweest omdat ik verhuisd ben.
Vond het altijd een prettige sauna.En makkelijk te bereiken vanuit Utrecht.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:00

Oh heeeeeeeeeeeerlijk de sauna. Ik ga naar Veenendaal (heb daar een 10-rittenkaart :D
Verder niets speciaals in de zin van een ijsgrot ofzo, maar het is een hele fijne sauna, waar je geen nummertje bent, maar het echt heel 'persoonlijk' is.
Ook erg lekker eten en ook al staat de parkeerplaats vol, dan kom je die mensen niet tegen op het saunaplein. Echt rustig wat dat betreft. Echt een fijne sauna dus :j

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:00

IJsgrot: Nou ja, het is eigenlijk gewoon 1 grote walk-in-fridge (weet niet of jullie de reclame in Belgie ook kennen van een bepaald biermerk) Het is een "kamer" met een vrieselement erin en overal zit ijs. Hoe koud het is weet ik even niet meer, maar je moet niet gaan zitten in elk geval :P . HEERLIJK als je net uit een hete sauna komt of uit het erg warme kruidenbad.

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:04

Oeh ik ook!!

Ik ga altijd naar gorredijk! Hahah in het noorden. Woon er 5 min lopen vanaf! Echt ideaal!!!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:51

Hier nog een, ik ben nog maar een paar keer geweest, maar vond het wel erg leuk :-) Echt een dagje ontspannen.. Nu ik dit zo lees binnenkort maar weer een dagje inplannen :=

Ik ben bij de zwaluwhoeve geweest, en de veluwse bron ( de veluwse bron vind ik mooier en overzichterlijker ) Maar zwaluwhoeve is ook erg goed! :-)

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:55

Afgelopen woensdag naar de Zwaluwhoeve geweest voor de 2e keer. Verder allemaal netjes hoor, maar ga toch veel liever naar Bleiswijk. Is veel groter en ruimer opgezet en meer keuze in sauna's en zwembaden. Het was natuurlijk wel heerlijk, maar op de Zwaluwhoeve zijn wij uitgekeken. Moeten nog wel een keertje naar de Veluwse Bron toe!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:56

M'n vriend had v/d week een verrassing voor me geregeld. De sauna!! Ik had het nog nooit gedaan, maar ik vind het echt heerlijk, dus ik ga een frequente bezoeker worden :P

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:57

Tijdje geleden met me vriend voor het eerst gegaan, 2 massages erbij, onbeperkt drinken en eten. HEERLIJK! dat was bij Thermen Holiday, maar wat kan je dan lekker ontspannen zeg.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:25

Massages wil ik ook nog doen :)
Ik ga als ik op mijn gewicht ben me hiermee belonen incl een volledige ontharing :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:33

hier nog een fan! sterker nog; morgen gaan we weer!
wij gaan altijd graag naar het Elysium in Bleiswijk. Soms staan er 2 hele volle parkeerplaatsen en heb je binnen echt geen idee waar al die mensen toch gebleven zijn.
Veel sauna's, ruim en schoon.

Heerlijk vonden wij Spa Zuiver, aan het Amsterdamse Bos.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:57

Hier nog een paar sauna liefhebbers. Wij gaan het liefste naar Palestra in Braamt, rustig, knus en inmiddels dichtbij maar voor die tijd gingen we daar ook eigenlijk altijd heen.

Daarnaast gaan we heel af en toe naar thermea 2000 in Valkenburg.