verdoving, is het normaal?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

verdoving, is het normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 19:00

vandaag ben ik naar de tandarts geweest voor vullingen. ik heb nog nooit een gaatje gehad en dus ook nog nooit vullingen nodig gehad. uiteindelijk heb ik een verdoving gekregen omdat ik het anders niet trok. ik heb duie verdoving om 14.00u gekregen. nu is het bijna 20.00u en is ie nog bezig. ik kan mijn tong gelukkig al weer voelen maar mijn lip, wang en kin blijven nog vrij gevoelloos, ook zijn al mijn tanden gevoelig en krijg ik regelmatig een pijnlijk gevoel ( net als wanneer te te koud water drinkt), maar niet in de buurt van mijn nieuwe vullingen. daar heb ik geen last.
mijn verdoving duurt dus nu welgeteld al bijna 6 uur, terwijl ie met 2-3 uur uitgewerkt zou moeten zijn volgens de tandarts. is dat normaal?

volgende week moet ik weer terug voor een ander gaatje, maar dan boven ( deze waren onder) moet ik met dan op hetzelfde voorbereiden??

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:02

Volgens mij duurt het meestal iets korter, maar ik durf het niet cker te zeggen :P
:(:)

Rennie89

Re: verdoving, is het normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:05

ik heb er 7 uur lang last van gehad en toen kwam de pijn opzetten in mijn kies van het gaatje :') heb daar nog 4 weken last van gehad := nu is het gelukkig wat fijner kauwen :')

sterkte! :(:)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:05

dan heeft ze je overduidelijk teveel gegeven!

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 19:07

lifaya schreef:
ik heb er 7 uur lang last van gehad en toen kwam de pijn opzetten in mijn kies van het gaatje :') heb daar nog 4 weken last van gehad := nu is het gelukkig wat fijner kauwen :')

sterkte! :(:)

oh bah, echt waar!? dan kan ik nog naar wat ellende vooruit kijken ;(

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:17

Kan gebeuren. Ben ook wel eens 's ochtends verdoof en pas tegen uurtje of 6 's avonds begon het gevoel weer terug te komen. Je lichaam reageerd ook elke keer anders op de verdoving dus het kan best dat het de volgende keer minder lang duurt ;)

En als het nu langzaam aan weg trekt komt het wel goed :)

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:22

Boven is de verdoving zowieso al minder dan onder, omdat ze boven per kies verdoven en beneden wordt een tak aangeprikt die de halve onderkaak verdooft.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:17

Ik had van de week hetzelfde, om 14.00 verdoving erin, om 23.00 uur begon ie wat uit te werken, maar waarschijnlijk had ik wat meer verdoving dan jij, moest een wortelkanaalbehandeling omdat ik het weer eens verdomd had optijd naar de tandarts te gaan endr nu dus een ontsteking van jawelste zat :+
Hoe is het nu?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 12:21

ik voel alles weer :) maar ik heb nu regelmatig dus van die te-koude-dranken-steken. blijft dat zo? heb er nu meer last van dan voor de vullingen. :roll:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:35

ik had dat dus 4 weken :+ last van kauwen en een beetje van koude drankjes :+

maar komt helemaal goed joh :P verdoving is nu uitgewerkt dus al een zorg minder :P