Afgelopen zaterdag ben ik met een flinke smak van het paard afgevallen tegen de bakrand.
Na de val ben ik meteen opgestaan en naar het stro gelopen, ik had veel moeite met ademen en mijn arm had geen gevoel meer.
Na enige tijd ging het beter en zijn we buiten gaan zitten, mijn linkerarm kon ik niet meer bewegen en ik had een verschrikkelijke pijn.
Na 3 uur op de eerste hulp te hebben gezeten mochten we eindelijk zo'n kamertje in, de dokter ging voelen en zei dat hij dacht aan een spierenkwestie maar helaas, na het zien van de foto kwam hij nogal gehaast terug en zei dat hij slecht nieuws had.
Mijn schouder is gebroken, net onder de schouderkop, volgens hem werd dit een vreselijk zwaar en pijnlijk proces.
Vandaag te horen gekregen dat ik niet geopereerd hoef te worden, volgende week dinsdag moet ik terugkomen voor foto's.
Ik zit met mijn arm in een sling (mitella) en slik 3 keer op een dag 2x asprine en 1x dyclefinac.
Wat zijn jullie ervaringen? Zijn jullie alsnog geopeerd? Hoe slaap je het beste? Hoelang heeft het geduurd?
Ik baal als een stekker, de pijn is zo heftig, ik kan echt niks.
Maar misschien was mijn breuk wat minder erg dan die van jou.
op slot had in een handigheidje met dat ik hem 'klemde' tussen me zere arm en dan met die andere vast maken.