Ik ben op zoek naar een leuke manier van bewegen, en ik vind het ontzettend moeilijk om die leuke manier te vinden.
Heb een half jaar de sportschool geprobeerd, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ik dit toch écht niks vind. Paardrijden zou ik ontzettend graag weer willen oppakken, maar is helaas financieel nog niet mogelijk. Ook een bijrijdpaard is niet makkelijk, aangezien dat in mijn omgeving erg moeilijk te vinden is helaas.
Nu zat ik te denken aan het thuis sporten. En om gemotiveerd te worden: mbv een dvd! Maar ja, welke dvd? En wat voor sport? Dus ik dacht: laat ik eens inventariseren op bokt of hier mensen zijn die dit doen, en hoe en wat dan. Ook tips voor een leuke sport (niet thuis) zijn welkom, ik waarschuw alleen wel alvast: ben niet de makkelijkste in het uitkiezen van een sport. Heb al veel bekeken en bedacht, en vervolgens weer aan de kant geschoven..
Dus.. laat eens horen! En alvast bedankt!

Sportschool is ook niet mijn ding, vind t eigenlijk maar saai.. Een poosje thuis gesport met een Wii, spel Active Sports geloof ik. Behoorlijk veel intensiever dan Wii Fit, tenminste als je goed meedoet. Ook met een dvd: Kickbox Bootcamp, ooit voor 3 euro bij de Bart Smit gehaald. Hierop staan 6 of 8 workouts van 10 minuten. Vooral de buikspieroefeningen zijn killing