Ik moet het gewoon even kwijt.
Ik heb PDS[prikkelbaar darm syndroom] en hier kan ik me erg ziek door voelen, gelukkig gaat het de laatste tijd wat beter. Kan me er ook erg moe door voelen, alsof alle energie uit me is gezogen. Ben sinds dit schooljaar begonnen met een nieuwe studie waarvoor ik 3x in de week om 6 uur eruit moet, het is even wennen. Ben dan ook sneller moe dan normaal, maar probeer gewoon heen te gaan. Maar dan vandaag voelde ik me zo uitgeput, kon amper op mijn benen staan, dus ben ik mijn bed weer ingekropen. Dit komt ook omdat ik de laatste week meer last heb gehad dan normaal, hou dan gewoon geen energie meer over.
Ben er net weer uit en het gaat iets beter, maar mijn ouders wisten niet dat ik thuis was gebleven. Kom net beneden en krijg weer een preek van mijn vader dat ik hem teleurstel en maar beter achter de kassa kan gaan zitten dan een studie volgen. Dit ben ik wel van hem gewend maar het doet toch elke keer weer zeer. Zelfs mijn moeder die me meestal wel begrijpt loopt weg en gaat op de bank zitten. Ze vinden dat ik me aanstel, ondanks dat ik er al 10 jaar last van heb en al meerdere onderzoeken heb gehad in het ziekenhuis waaruit kwam dat het toch echt niet helemaal goed zit in mijn buik en maag.
Ik ben weer naar boven gegaan en heb een potje liggen janken. Toen werd er naar boven geschreeuwd dat ze boodschappen gingen doen. Het boeit ze gewoon niet.. Ik heb het gevoel alsof ze denken dat ik het allemaal maar express doe, terwijl ik me gewoon echt k*t voel.
Laatst bijgewerkt door iefke op 08-10-10 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: spelfout uit titel