zere voeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

zere voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 09:42

Het begon met laarzen die ik heb als ik die te lang aan heb loopt ik s,avonds het liefst op mijn tenen.Dan voel ik het minste pijn,van de week paard op mijn voet gehad.Dus gisteren schoenen met stalen neuzen aan gehad.Zijn wel wat zwaar maar ze lopen wel lekker.Gisteravond weer veel pijn,maar nu weer op een andere plaats.Echt aan de buitenkant van mijn voeten,en nu vandaag nog steeds pijn.Wie herkend dit?

amyz

Re: zere voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:46

Herken t niet echt, maar let je wel op goed voetbed als je schoenen koopt? Tegenwoordig is t allemaal zo extreem slecht dat t niet vreemd is dat mensen pijn aan hun voeten krijgen..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 06:53

Ik heb moeilijke voeten dus let wel altijd op de steun,nu kan ik alleen maar op mijn tenen lopen of op mijn hak.Mijn voet plat neer zetten gaat niet das zoooooooo pijnlijk.Gelukkig is het maar bij 1 voet.Vorige week wel paard op mijn voet gehad maar dat was aan de binnekant van mijn voet.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:36

Ik moest even graven in mn geheugen maar heb het toch wél een aantal keren gehad... In mijn geval was het niet zo heel extreem pijnlijk maar deed wel goed zeer, lag toen iig toch aan verkeerde schoenen.. Miss even naar de ha gaan? Heb een keer achillespeesverekking gehad en was toen blij dat ik was gegaan, mocht een flink aantal dingen een paar weken niet doen maar was toen wel over, anders had t heel gevoelig kunnen blijven...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 15:14

Ik denk zelf dat er iets echt mis is,ik kan mijn voet niet plat neer zetten en afrollen das echt heel pijnlijk.Ik loop op de binnen kant van mijn voet maar voel nu ook mijn knie omdat ik zo raar loop.Ik ga morgen de H.A bellen.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:23

Is je voet nergens blauwig? Ik kon een poos niet normaal lopen omdat ik mijn middenvoetsbeentjes gekneusd had. En het mooiste was dat ik er niet eens iets op heb gehad maar gewoon een verkeerde beweging tijdens het lopen gemaakt heb toen. Kon ook helemaal niet afrollen maar ik kon ook niet op mijn hak lopen, eigenlijk alleen op mijn tenen, dus misschien heeft het er ook niks mee te maken :').

Succes alvast bij de dokter :).

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:45

Als je nu inderdaad problemen aan andere delen gaat krijgen zsm naar de ha. Voor je je knie fors gaat overbelasten (believe you me, duurt een tijd voor dat weer over is).

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 16:11

Nee niet blauw niet dik,echt plat neer zetten is zooooooo auw.

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:14

Waar doe het zeer dan als je hem plaat neer zet? Zit de pijn in de spieren onder je voet of boven je voet, voorvoet, hak?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 16:39

Het trekt vanaf m,n kleine teen,echt pijn is het richting knobbel.Maar dan bovenop en dan echt daar in mijn voet.Van boven af kan ik duwen dan voel ik niks,dus als ik van onderen duw dan...........poedersuiker.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 16:42

Heb vanmorgen iets er om heen gedaan,maar dat knelde heel erg toen deed het nog veel meer zeer.

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:46

Als ik jou was zou ik morgen even een huisarts of iets bellen, want zoveel pijn is niet echt normaal denk ik.