Prodimed, wie denk eraan te beginnen of is begonnen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Prodimed, wie denk eraan te beginnen of is begonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 12:23

Hoi,

Ik ben opzoek naar ervaringen met prodimed, het lijkt me best een uitkomst maar ik ben zo bang dat na eerste veel geld erin te steken(als ik uitga van 5 maaltijden per dag zit je snel op een €100 in de week(maar klopt mijn berekening wel?)!) je lichaam uiteindelijk toch op een spaarstand slaat en alles aan het einde van de rit voor niets is geweest!
Wie kan zijn ervaringen delen(goed en slecht!) zodat ik en wellicht nog meer bokkers toch durven de stap te maken?

aafje87

Re: Prodimed, wie denk eraan te beginnen of is begonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 14:34

BTW voor iedereen die prodimed niet kent, dat is het afslank programma waardoor Erica terpstra zoveel gewicht is verloren!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:04

Ik ben vorig jaar 30 kilo afgevallen met Prodimed! Zit nu inmiddels wel weer iets bij, maar dat is mijn eigen schuld.

Vond het goed vol te houden in verhouding met andere merken vind ik de maaltijdvervangers erg smakelijk en je mag vanaf het begin ook veel groenten, dat vult goed!

Als je meer info wilt stuur maar een pb en in fase 1, de strengste fase kost het inderdaad 100 euro per dag, maar je hoeft verder alleen maar groenten in huis te halen, de rest mag je toch niet, dus dat scheelt ook weer boodschappengeld!

Wat woon je in een leuk dorp trouwens.... ha ha