Wellnesscentra

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Wellnesscentra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 22:01

Zucht.. Door de bomen is het bos nog moeilijk te zien.. :=

Ik heb een tijd geleden een vriendinnetje een cadeautje gegeven: lekker een dagje welnesscentre/spa. :) Eerste plan was om naar de zwaluwhoeve te gaan, maar dat is nog best een stuk rijden voor ons.. Toen op zoek gegaan naar iets dichter in de buurt, maar als je op welnesscentre zoekt, krijg ik ook het mini-saunaatje om de hoek, waar ik vorig jaar bijna wekelijks geweest ben, als zoekresultaat.. Nu weet ik wel dat ik die van de hoek niet moet hebben, we moeten er wel een hele kunnen doorbrengen! Maar: welke moet ik dan wél hebben?

En waar kan ik dan beter om raad vragen dan op bokt? :D

Dus: wie weet er een leuk, groot welnesscentre, met lekker sauna, whirlpools, massagemogelijkheden, gewoon een mooie locatie voor een gezellig dagje uit, in Noord- of Zuid-Holland? En ervaringen zijn natuurlijk altijd leuk! Wie geniet er ook zo van het lekker (laten) verwennen van je lijf? :):)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:02

Zat er niet iets in Scheveningen? Of vergis ik me nou heel erg? Zou ook iets met plastische chirurgie geweest kunnen zijn. :')

Edit:

Gevonden geloof ik. :=
http://www.urbanoasis.nl/behandelingen.html

Weet niet of het is wat je zoekt. :Y)

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:06

Ja iets met zee heten dat in scheveningen :j Ik ben daar ook geweest eruugg lekker en mooi. Vorige week ben ik in sauna ridderode in bloemendaal (bij mij vlakbij ) geweest was ook lekker en mooi maar in scheveningen vondt ik mooier en is lekker in de buurt voor je.

PureSylk

Re: Wellnesscentra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:09

Elysium!
Absolute aanrader, ligt in de buurt van Rotterdam.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:10

Elysium in blijswijk! Zeker doen :j
Is echt heel groot daar. Ben in meerdere geweest maar niets haalt t bij het elysium!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:10

als je echt een super sauna wil hebben raad ik je deze aan

ze hebben dan niet met luxe massage zoals hotstone en scrub enz
maar ze hebben soms wel een gewone massage maar moet je wel om vragen en afspraak maken.

voor de rest het is niet te vergelijken met zwaluwhoeve maar ze hebben wel alles wat je er van verwacht
en het is vooral sfeervol netjes geholpen en alles netjes schoon.

ik ben zelf ook in verschillende sauna s geweest maar dit blijft een topper.

het ligt in santpoort (noord) is het dacht ik en anders is het zuid weet ff de grens overschrijding niet maar scheeld niet veel

http://ridderrode.nl/index2.html

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:11

Elysium? In Bleiswijk? Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar het schijnt wel een hele grote en geweldige sauna te zijn.

Zwaluwhoeve is een leuke sauna, kan je je zeker een dag vermaken, maar altijd erg druk, ik ga dan meestal op een door de weekse dag.

Verder vind ik de Veluwse Bron ook super, alleen iets verder rijden voor jullie. Ook erg groot, daar heb je in een dag lang niet alles gedaan/gezien.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 22:51

Elysium ziet er inderdaad wel heel goed uit zeg! Even de hele site doorgespit, 23 verschillende sauna's, mooie aankleding, dat is wel ongeveer wat ik zoek! :j Denk dat dat 'm wel wordt!

We gaan inderdaad op een doordeweekse dag, niet té druk, hopelijk! :)

Bedankt voor het meedenken allemaal!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:53

ELysium is leuk, maar schiedam Thermen Holiday is ook erg mooi!
Verder ben ik fan van Thermen bussloo (Apeldoorn) en Spa zuiver amsterdam.

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:04

Dat wilde ik net neerzetten Niffie :D

van Egmond is echt een aanrader :j
Oké, niet super groot, maar alles goed voor elkaar... goede behandelingen, top massages, genoeg keuzes in sauna's e.d....

Vind het echt dé sauna hier in de buurt.

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:09

Kanelly schreef:
Dat wilde ik net neerzetten Niffie :D

van Egmond is echt een aanrader :j
Oké, niet super groot, maar alles goed voor elkaar... goede behandelingen, top massages, genoeg keuzes in sauna's e.d....

Vind het echt dé sauna hier in de buurt.

Maar ook niet superklein en inderdaad alles goed voor elkaar. En nog iets wat ik heel belangrijk vind... heel erg schoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:26

Klopt, klein is het ook niet nee.
Ja, super schoon is het inderdaad!
Ga iig nooit naar Heiloo (weet de naam niet eens meer, bah ranzige bende en een heel naar publiek wat er komt).

(zat even bij Elysium te kijken, ziet er gaaf uit maar het irriteert me alweer dat ze de Rhassoul én verkeerd schrijven en Doze Zee modder geven ipv echte Rhassoul := )

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:31

ja elysium en hoor ook vaak de veluwse bron die schijnt echt geweldig te zijn. maar elysium heeft ook een paar nieuwe dingen erbij.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 08:53

Ik ga ongeveer elke maand wel naar het Elysium. Ik weet nog wel dat ik echt meteen verkocht was toen ik daar binnen kwam. Echt geweldig! Het is groot, heel mooi gebouwd, sfeervol en supermooi ingericht en genoeg keus voor iedereen ;) Heerlijk om daar een dag even nergens aan te denken <3
Ben ook wel naar Thermen Holiday in Schiedam geweest, was wel goed op zich, maar als je eenmaal in het Elysium geweest bent valt alles tegen haha ;) Barendrecht ben ik ook geweest, maar dat is erg klein. Ook Centre du Lac in Pijnacker raad ik je af.
Ik heb toevallig van de week 2 dagen Veluwse Bron geboekt, schijnt ook super te zijn maar dat is dan weer een stuk rijden.
Veel plezier!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 08:56

De Veluwse Bron? Mijn ouders vonden het helemaal fantastisch daar :D Ze zijn nu overigens net een dagje weer weg :P

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:42

LZP --> MW

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:00

Ik ben een tijd geleden naar Vitalizee geweest in Scheveningen, is nu gesloten begreep ik? Elysium is ook een aanrader.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met Thermea 2000 in Valkenburg?

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:27

in Schiedam! :)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:15

Ik ben ook weg van het Elysium :D Heb de Zwaluwhoeve ook een paar keer bezocht maar ik ga liever naar het Elysium :)