Ik heb een tijd geleden een vriendinnetje een cadeautje gegeven: lekker een dagje welnesscentre/spa.
Eerste plan was om naar de zwaluwhoeve te gaan, maar dat is nog best een stuk rijden voor ons.. Toen op zoek gegaan naar iets dichter in de buurt, maar als je op welnesscentre zoekt, krijg ik ook het mini-saunaatje om de hoek, waar ik vorig jaar bijna wekelijks geweest ben, als zoekresultaat.. Nu weet ik wel dat ik die van de hoek niet moet hebben, we moeten er wel een hele kunnen doorbrengen! Maar: welke moet ik dan wél hebben?En waar kan ik dan beter om raad vragen dan op bokt?
Dus: wie weet er een leuk, groot welnesscentre, met lekker sauna, whirlpools, massagemogelijkheden, gewoon een mooie locatie voor een gezellig dagje uit, in Noord- of Zuid-Holland? En ervaringen zijn natuurlijk altijd leuk! Wie geniet er ook zo van het lekker (laten) verwennen van je lijf?

Ik ben daar ook geweest eruugg lekker en mooi. Vorige week ben ik in sauna ridderode in bloemendaal (bij mij vlakbij ) geweest was ook lekker en mooi maar in scheveningen vondt ik mooier en is lekker in de buurt voor je.
Heerlijk om daar een dag even nergens aan te denken