Heb ik weer wat voor
Sinds enkele dagen slaap ik heel slecht, ik val gewoon niet in slaap en lig de hele tijd te woelen - zo was het vannacht 3u terwijl de wekker om 6 gaat
. Maar dat is niet zo vreemd natuurlijk, iedereen heeft er namelijk wel eens last van. MAAR
Ik heb plots ook een enorm 'libido-probleem'
Met name een serieuse verhóging van .. (wat dus geheel tegenstrijdig is met slaaptekort)
Op zich vind ik het allemaal niet erg, maar wél vreemd! Ik vraag me af hoe dit nu zou komen? Hangen de 2 tesamen, of staan ze geheel afzonderlijk van elkaar? De 'catch' is namelijk dat ik mijn ring (Nuva ring; anticonceptie) dik een week te laat heb ingebracht. Zou het kunnen dat mijn hormonen daardoor een beetje dol draaien? Zou het kunnen dat anticonceptie een neerwaarts effect heeft op je libido?
Ervaringen en meningen zijn zeer welkom!
Google leverde niet veel op, vandaar mijn post, al vind het eigenlijk redelijk genant
Rubbertje gebruiken!
Was ook gelijk weer regelmatig, en mét meer zin
zelfs met de pil is mijn cyclus het zelfde als zonder pil..
) het zou willen -en ja ik weet het, zin moet je ook wel eens maken ipv erop te wachten-, maar het is sinds het spiraaltje erin zit lijkt het wel, helemaal tot diep onder het 0 punt gedaald :S
maar misschien toch maar eruit halen en een poosje met condooms doen... kijken of het libido omhoog gaat. Zo niet, dan ben en blijf ik helaas een ijskonijn haha en kan het spiraaltje er weer terug in.