Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
September schreef:Hoi,
ik heb het toevallig begin deze week gehad.
Ik had echt pijn achter mijn kaak onder mijn oor en toen ik wat zuurs ging eten kwam er serieus een heel ei onder mijn oor/op de kaak, mijn hele oorlelletje ging omhoogstaan. Dit ging ook echt pas na een dag weg maar ik had nog wel veel pijn. Ik ben toen naar de dokter gegaan en heb ontstekingsremmers gekregen. misschien ook proberen?
Succes!

haha Ansie schreef:@ Gabyfedde: Op 11 oktober staat een normale halfjaarlijkse controle gepland. Ik zal hem er dan ook zeker op wijzen mocht het dan nog niet over zijn. Ik denk dat hij me wel meteen door had verwezen naar een kaakchirurg. Mijn dokter daarentegen is nogal van het: kijk het maar 2 weken aan..
gabyfedde schreef:Ansie schreef:@ Gabyfedde: Op 11 oktober staat een normale halfjaarlijkse controle gepland. Ik zal hem er dan ook zeker op wijzen mocht het dan nog niet over zijn. Ik denk dat hij me wel meteen door had verwezen naar een kaakchirurg. Mijn dokter daarentegen is nogal van het: kijk het maar 2 weken aan..
Je huisarts heeft ook maar een heel beperkte kennis over de mond. Een tandarts werkt alleen maar in dit gebied en weet er verhoudingsgewijs veel meer vanaf dan een huisarts.
annastasia schreef:hmmm, klinkt als hetzelfde waar ik nu mee zit.
Ook rechts dat gigantisch pijn doet.
Onder m'n kaak zijn de lymfeklieren wat opgezet.
En m'n mond open doen om iets (bv koekje) te eten gaat haast niet en doet echt heel veel pijn.
Had gezocht op verstandskies, en kwam bij dit topic uit.
Maar een verstandskies had ik lang niet zoveel last van.