Zou je het achteraf anders gedaan hebben?
Wij hebben net een zoontje, en alweer last van rammelende eierstokken
Maar met alleen hormonen kom je niet ver, met verstand kom je een heel eind verder.
Vandaar dat ik deze vraag stel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb wel gemerkt met vriendinnen en binnen de familie (nichtje & neefje) die 2 jaar of minder scheelden dat ze toch soms behoorlijk botsen. K had/heb bijna nooit ruzie met mn broertje 
en 4 en 5 2 jaar. 
(tweeling)
. 'k zou het zo weer doen. Iedereen zegt dat het zo druk is in het begin, maar goed ik weet niet beter. En nu (ze worden bijna 7) hebben ze zoooveel aan elkaar, eigenlijk altijd gehad. En inderdaad zelfde behoeften (ongeveer) qua slaaptijden, school, zwemles, en nu allebei voetballen. Dus best handig! Pentax schreef:Ik vraag me af hoeveel tijd er tussen jouw kinderen zit, en of dat voor jou prettig werkt?
Zou je het achteraf anders gedaan hebben?
Wij hebben net een zoontje, en alweer last van rammelende eierstokken![]()
Maar met alleen hormonen kom je niet ver, met verstand kom je een heel eind verder.
Vandaar dat ik deze vraag stel.
maartje_h schreef:Mijn oudste is van december 2007 en de jongste van juli 2007.
Dus ongeveer 19 maand er tussen .
En tussen mij en mijn zusje zit 21 maand.
Vandaar dat ik ook de keuze heb gemaakt om er 2 vlak naar elkaar te krijgen.
Ik heb meer met mijn jongere zusje wat weinig scheelt dan met mijn oudere broer en zus die 6 en 7 jaar ouder zijn.
Al zitten hun dan ook weer dicht op elkaar wat leeftijd betreft

Wij waren de beste kinderen die je je als ouders kon wensen. We hadden nooit ruzie, speelden altijd heel erg lief met elkaar, ik deed z'n luiers, z'n badje, ik gaf 'm z'n eten
Ik was dus echte de grote zus en hij het klein broertje en ik zou het niet anders gewild hebben.