Oorpijn.. wat is het toch..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Oorpijn.. wat is het toch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 16:41

Hallo bokkers,

Ik zit al een hele poos met oorpijn, en ik heb geen idee wat het kan wezen. Ik zal bij het begin beginnen: Toen ik een keer ging zwemmen ging ik onderwater en hoorde ik een mega piep in mijn oren. Ik ben toen uit het bad geweest en ben even gaan zitten. Nou nog even last van gehad maar verder geen probleem. Weer gaan zwemmen maar eerst maar niet onder water gegaan.
In die weken erna kwam het telkens weer terug, dit was ongeveer rond februarie 2009. Ik ben toen naar de dokter geweest en ik kreeg neusspray mee. Dat hielp niet. na een poos weer heen gegaan en weer andere neusspray. Toen dat weer niet hielp ben ik doorgestoort naar de KNO-arts. De KNO-arts zei net als de dokter dat alles er mooi en rustig uit zag. Alleen had ik wat ingetrokken trommelvliezen maar dat kon niet zulke pijn veroorzaken. Dus ik weer naar huis. Na een maandje nam de pijn af en was ik een poosje oorpijn vrij.
Na een paar maanden weer oorpijn. Ik dacht misschien gaat het wel weer weg, maar het werd weer alleen maar erger. Ik weer naar de dokter toe gegaan en weer die neusspray mee. Nog een keer heen gegaan en ik wou niet weer neusspray mee, want die hielp niet. Weer naar de kno arts gestuurt waar ik dus vandaag naar toe ben geweest. Alles zag er weer rustig en mooi uit alleen weer een klein beetje ingetrokken trommelvlies maar ze kon mijn oorpijn niet verklaren. Ik kon kiezen of weer wachten tot het weg zou gaan of naar UMCG groningen, nou nu ga ik dus maar naar UMCG groningen toe, want ik wil niet zo de hele tijd rondlopen. Intussen tijd moet ik eerst weer neusspray gaan gebruiken tot ik een afspraak bij het UMCG groningen heb gehad..
Maar weet iemand misschien wat deze pijn kan zijn en wat ik er tijdelijk aan kan doen? Want die asprines helpen ook niet super.

groetjes fiona

Appeltje00

Re: Oorpijn.. wat is het toch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 20:38

niemand?

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:42

Nou als alle artsen het ook niet weten, dan weten wij het al helemaal niet natuurlijk. Ik weet wel dat als je bijvoorbeeld ooronsteking heb je watjes met olie in je oren moet doen, dat verzacht heel erg. Maarja, aangezien het bij jou geen ontsteking is, weet ik niet of dat helpt. Hopelijk vinden ze wat in het UMCG, want dit is natuurlijk niet leuk.

Beterschap!

Appeltje00

Re: Oorpijn.. wat is het toch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 21:50

Nee maar ik dacht misschien heeft iemand ook al een keer iets gehad en dat ze er al achter zijn gekomen.
Ik heb nog een brief van het umcg dus daar is het wachten eerst op.

en bedankt!